Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Ik heb soms met Vista een heel irritant probleem. Soms geeft hij normale mappen ineens weer als bijvoorbeeld een muziekmap. Ik heb dit bijvoorbeeld met een stuk software dat we vaak gebruiken. Bijvoorbeeld ook met phpMyAdmin en dan de 'libraries' map. Als ik die open krijg ik ineens de 'rating-sterretjes' e.d. en geen normale bestandsinformatie.

Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/vistaonzin.gif

Weet iemand hoe ik wel gewoon de normale bestandsinformatie kan zien in zo'n map? Ik kan nergens vinden hoe ik die onzin uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch niet zo heel moeilijk te vinden?
http://www.mydigitallife....y-for-templates-in-vista/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Ik ben zelf geen Vista gebruiker, maar als je op je kolomheaders met je rechtermuisknop klikt, kun je dan niets van kolommen instellen via eigenschappen ofzo?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
'automatic folder type discovery' was niet het eerste dat in me op kwam :P

Maar bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die folder view wordt bepaald door een template, dus zoeken op `vista, folder, template' geeft je een hoop mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Na die registry aanpassing staat er ineens weer een uitklap regel bovenaan iedere map:

Onbekende datum en tijd (...) ----------------- ^

Waar gaat dat nou weer over... (zou bijna XP weer installeren, zoveel aanpassingen en hacks heb ik nodig om Vista lekker werkend te krijgen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De folder view onder Vista blijft een PitA. Tot nu toe is gebleken dat geen enkele tip op diverse websites er voor zorgt dat mijn folder view gehandhaaft blijft.

Ik gebruik gecategoriseerde mappen voor mijn snelkoppelingen. Ik gebruik daarvoor 'large icons'.
Voor mijn mp3's, doc-bestanden en programma/systeem-bestanden/mappen gebruik ik daarentegen 'Details'. Om onduidelijke redenen veranderen die indelingen om de zoveel tijd spontaan en kan ik alles weer herstellen ('Large icons' verandert in 'Details' en andersom). Probleem is als ik in de ene map het beeld verander, dit soms ook ongewenst gebeurt in andere mappen.

Onder XP kon ik gewoon een individuele folder qua Beeld veranderen zonder dat dit zo maar wijzigde en bleef het zo.

:(

[ Voor 5% gewijzigd door Haaglander op 03-03-2008 13:14 ]

Pagina: 1