Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Video's zonder beeld?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb diverse filmpjes gedownload die alleen geluid geven en geen beeld.( zwart beeld)
Zowel mediaplayer (11) als Realplayer (10) en Allplayer (1.3)
Het zijn allen .asf /.mpeg /.avi files.

Ik dacht aan ontbrekende codecs, maar als ik de files in laadt in Avicodec( tool die elke video kan analyseren en detecteren of en welke codecs wel of niet ondersteunt worden) dan ,meldt deze dat zowel beeld als geluid ondersteund worden .
?
Ik heb ooit een codec pack geinstalleerd, weet alleen niet meer welke en weet niet waar ik dit kan traceren.

'What to do'?

Nieuw codec pack installeren denk ik, maar welke?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb ooit een codec pack geinstalleerd, weet alleen niet meer welke en weet niet waar ik dit kan traceren.
Configscherm -> Software :Y)

Je wilt misschien ook even naar de videodrivers kijken (en overlay settings).
edit:
En open deur: die filmpjes doen het wel bij een ander?

Trouwens welkom op GoT!

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 03-03-2008 10:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Herstel: het is niet de bedoeling om meer dan 1 account te hebben. Open je topic ajb. even onder je originele nickname.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.