Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• wayne1984
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-01-2021
Hallo,

Op mijn werk wil ik soms wel eens wat dingen op mijn pda zetten. Ik sync dan met active sync. Zodra er verbinding is met de telefoon gaat alles goed. Echter na een paar minuten kan ik niet meer via Internet Explorer browsen op internet. Zodra ik de verbinding verbreek met active sync en ik Internet Explorer opnieuw start kan ik weer probleemloos browsen. Op het werk maken ze gebruik van een proxyserver. enige idee hoe dit komt?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf reeds onderzocht en geprobeerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• wayne1984
heb andere browsers geprobeerd maar probleem blijft bestaan. active sync opnieuw geïnstalleerd. het kan toch niet zo zijn dat de telefoon gewoon het netwerk op mijn pc plat legt zodat ik niet meer kan internetten.

[ Voor 21% gewijzigd door wayne1984 op 03-03-2008 09:59 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je andere versies van active sync geprobeerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• wayne1984
ik volgens mij alleen die van 4.5 pakken aangezien daar de drivers van de tytn 2 erin zitten.. ik dacht dat ie ook standaard mee was geleverd op de cd

• wayne1984
Het ligt niet aan active sync. als ik active sync uitschakel in taskmanager dan komt het probleem terug. het is net of windows de tytn 2 als netwerk ziet en dan overschakeld naar de tytn in plaats van de huidige internet connectie
Pagina: 1