[Windows server 2003] synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

We hebben een server draaien met windows server 2003. Op de server draait de windows synchronisatie tool. Elke werknemer heeft een laptop. Na elke werkdag sluiten ze hun laptop aan het netwerk en zetten hun data weer terug. Maar als 1 van de mensen een naam van de map veranderd dan komen er 2 mappen de nieuwe en de oude.

Mijn vraag is wat is in de synchronisatie tool van windows de oplossing of een andere synchronisatie pakket gratis of betaal.

Anne Kleyheeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
Het lijkt me een beetje een houtje-touwtje oplossing als ik het zo lees. Als het prive-data van gebruikers is dan zou ik roaming profiles instellen voor deze mensen. Gaat het om gedeelde bedrijfsdata, dan zou ik de rechten aanpassen zodat niemand de naam van de mappen kan aanpassen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:50
Wij gebruiken maken gebruik van Robocopy...
een commandline synctool. werkt prima en free....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 08:35:
Op de server draait de windows synchronisatie tool.
'De windows synchronisatie tool' ?
Bedoel je daar Offline Files & Folders mee?
Elke werknemer heeft een laptop. Na elke werkdag sluiten ze hun laptop aan het netwerk en zetten hun data weer terug.
Wat voor data, hun profiel, of hun gebruikersdata?
Maar als 1 van de mensen een naam van de map veranderd dan komen er 2 mappen de nieuwe en de oude.
Een naam van welke map verandert?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device