Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GoT-bar ook onderaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Dag adjes, ik heb als instelling staan: 50 posts per pagina. Maar aangezien dat zo'n takke-eind scrollen is, is het een idee om die mooie rode bar (dat ding met Tweakers.net, Myreact, FAQ, Search, Active Topics, Bookmarks, Logout erin) ook onderaan de pagina te plaatsen, maar dan met een ''drop-up''-menu, dus eentje waarbij het menu naar boven uitklapt?

Zomaar een idee voor op de maandagochtend (bleh, weekend voorbij :/ )

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Takke eind scrollen... Ram gewoon die home knop in als een tweaker :Y)

Maar op zich voor de bezoeker zou het een mogenlijkheid zijn.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Werkt "home" op je toetsenbord niet? :P
Dan ben je met 1 druk op de knop ook waar je zijn wilt.

Saved by the buoyancy of citrus

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Nou ja... home werkt wel hoor, maar ik vind het vrij irritant werken eigenlijk. Dat zie je wel vaker, dat er twee werkbalken zijn op de pagina, één onderaan en één bovenaan, en eigenlijk werkt dat best lekker. Zoveel dataverkeer extra is het toch niet, mocht dat het probleem zijn, alleen 2x laden want de linkjes zijn toch hetzelfde :)

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Waarom ook onderaan? je kan ook minder lui zijn, en gewoon op je home-knop rammen zoals al is aangegeven.

Maargoed, wat doe je als het ook onderaan staat, en halvewege de pagina ergens anders heen wilt. Dan moet je alsnog scrollen. Nu moet je naar boven scrollen, maar straks heb je dan keuze, hoe maak je die keuze of je dan naar boven of naar beneden gaat. Lijkt me alleen maar lastig.. >:)

Of wil je onder elke posting een knopje met Naar boven en naar beneden? Hell... gewoon die balk onder elke posting zetten...

Of je maakt een webpagina waar je GoT in een frame laad, en zelf de knoppen zet waar je ze wil..

/kansloos... 8)7

Ey!! Macarena \o/

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Effe dimmen gast.

Het is een idee wat ik al langer wilde opperen, ik werk op een 1680x1050-scherm waarin je toch flink moet scrollen. Dit idee wil ik dus hier bespreken om te kijken of er animo voor is, en wat ermee gedaan kan worden. Hakken doe je maar in de HK, ok?

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als ik ga dimmen zie ik niks meer, dan gaan de lampen uit.

Daarbij moet je niet scrollen, maar is het een keuze, zoals gezegt kan je op dat mooie home-knopje drukken op je toetsenbord.

Overigens doe ik niet aan hakken, ik heb geen openhaard, en een graftakke hekel aan hardcore. Overigens geen idee waarom dat gepaard moet gaan met de Huiskamer.. Krijg je weer allemaal houtsnippers enzo, en ook is stofzuigen niet een van mijn favo bezigheden..

Ey!! Macarena \o/

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:37
Het lijkt mij ook wel wat. Verder ... zo maar een idee hoor, maar als het niet officieel gereleased wordt valt zoiets met greasemonkey denk ik ook wel snel te regelen. Het is verder alleen maar het kopieren van de menu bovenaan naar onderaan.

Only when it is dark enough, can you see the stars

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 22:33

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

ik vind het ook waqt, en wat betreft die home toets; zodoende kun je alles lui noemen en is voor elk iets wel een knopje of macro op je TB. ik mis de balk onderaan ook; "ff" op myreact klikken etc...daarnaast zit ik dikwijls met 1 hand in de broek en de andere de muis....dan heb ik echt geen zin om of die hand uit de broek te halen of de hand van de muis

NB die hand zit daar gewoon voor gewoon; zoals campingsmokers net even met de buik bloot zit.

Jjajaja, bijdehandjes, ik weet wat er in die hoofdjes omgaat nu, stelletje pubers.

maar kan ook zin dat ik met 1 hand in die chips zak zit of met 1 hand te spelen met balpen of deuntje aan het mee tikken ben; gewoon makkelijk moet het zijn; heeft niets met lui te maken; ik surf graag met 1 hand...dw.z. alleen de muis en verder niets.

T60P Widescreen

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 23:26

djidee

Mr. Slungel

Kom af en toe ook dingen tegen waarbij als je scrolled het bovenste blijft staan, hou je het balkje dus altijd bovenin je scherm, misschien is dat een idee (instelling in profiel zodat men kan kiezen of men het wil of niet (als het uberhaupt mogelijk is))

"Mekker, blaat"

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-11 18:52

Sebazzz

3dp

Misschien kan iemand een GreaseMonkey script maken die het menu kopieert?
Werkt dan wel alleen in Firefox, maarja ;) Er zijn geloof ik maar weinig echte Tweakers die geen alternatieve browser gebruiken.

Je kan ook een muis kopen met traploos scrollwieltje en er even een hijs aan geven als je naar boven wilt. Of je ze alle links in je bladwijzers.

[ Voor 26% gewijzigd door Sebazzz op 03-03-2008 08:29 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

React Bugs en Featurerequests inderdaad :) .

Daarnaast: Kunnen alle onvriendelijke opmerkingen alsjeblieft achterwege blijven, dit lijkt me niet echt iets om je over op te winden ;) .

DM!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Of koop een echte muis waar je functies aan knoppen kan assignen ;)

Ik denk dat design-esthetisch niet te behappen is om die balk onderin te hebben :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hier heb je gewoon de home-knop voor, je kan niet altijd alles in beeld hebben. Bovendien bevat die menubalk voor het overgrote deel geen forumnavigatie links, dus heeft het verderop de pagina helemaal niets te zoeken. De links welke wel met het forum te maken hebben, komen overigens ook nog voor in de access-key voorkeuren. :)

{signature}

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Met wat user-css kan je #top ook op position:fixed zetten. Verder zie ik weinig in dit request omdat er zoals gezegd meerdere alternatieven zijn (home-knop, accesskeys) en je in de meeste gevallen toch nog moet scrollen omdat je niet boven- of onderaan de pagina staat maar ergens halverwege.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.