Toon posts:

Hoe snel is een IBM DTLA 45GB 7200 in MB/S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een IBM DTLA 45 GB op de HCC Dagen gekocht vorig jaar. Hij is turbosnel vindt ik zelf. Als ik benchmark krijg ik 25/ms op me c partitie en 23 mb/s op de laaste partitie. Is dit snel of kan ie sneller. Ik draai trouwens op UDMA 66.

Verwijderd

waar benchmark je mee?
Ik heb nl dezelfde schijf en deze ook op UDMA 66 draaien. Misschien handig om te vergelijken?!

Verwijderd

Topicstarter
Ik benchmark met:

SIS SANDRA 2001 Standaard.

Toen heb ik als controle ook nog effe gebenchmarkt met
Roxio Easy CD Creator 5 & Nero 5.0.3.8.

Allemaal dezelfde waardes.

Verwijderd

35 Mb moet kunnen

Verwijderd

Hoe bench ik dat met Nero????

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er enige tips om boven deze 25MB/S uit te komen, ik heb UDMA ingeschakeld staan.

PS. Bij Nero kun je het testen via CD kopie, daar heb je een menutje dat BEELD heet. Daar is een test optie in verwerkt.

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-04 21:01

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

op een highpoint ata100/raid
acces time 9ms
average speed 38mb/s
read burst speed >80 mb/s

Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P

Verwijderd

Ik heb dezelfde HD, maar vraag mij nu af of er speciale instellingen voor nodig zijn om deze schijf optimaal te laten werken.
Je kunt ze instellen in het apparaatbeheer bij de scsi drivers.

Werk onder A7V mobo deze bezit een ATA100 connector van promise / Win ME
:?

Verwijderd

Op vrijdag 16 februari 2001 21:38 schreef RedAlert80 het volgende:
Zijn er enige tips om boven deze 25MB/S uit te komen, ik heb UDMA ingeschakeld staan.

PS. Bij Nero kun je het testen via CD kopie, daar heb je een menutje dat BEELD heet. Daar is een test optie in verwerkt.
Nah, ik heb me lam gezocht maar ik kan het niet vinden hoor. Als ik CD Copy doe kan ik alleen kiezen uit Test, Test&Burn of Nurn

Verwijderd

In Nero: CD-kopie, dan tabblad beeld en dan de knop alle stationssnelheden testen

Verwijderd

ik heb ook een dtla (307030)op een ata 100 van promise, met nero gebencht en sisoft sannie, en haal minimaal 36 mb /sec en met mijn oude ata66 controller haalde ik ook al 34/35 mb/sec , je ziet trouwens dat die ata100 ook niet veel scheelt

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 09:40
Heb je het dan over de schrijfsnelheid, of leessnelheid.
Hoeveel schrijft ie en hoeveel leest ie per sec?
Wil 'm ook aanschaffen.

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 09:38 schreef Wampie het volgende:
In Nero: CD-kopie, dan tabblad beeld en dan de knop alle stationssnelheden testen
Ok. Maar ik _heb_ heel het tabblad beeld niet. Image ook niet. Ik krijg alleen een wizard, zonder tabbladen.

Nero 5.0.0.8
Pagina: 1