Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Sinds de aanschaf van mijn nieuwe laptop heb ik het probleem dat ik wel op internet kom, en ook rustig kan internetten, msn'en, leechen e.d maar na enige tijd kan ik geen webpagina's meer openen.
Msn gaat nog wel, leechen lukt ook prima. Maar website's openen wil niet.
Ik heb echt geen flauw idee waar het aan kan liggen, en heb al wat wat gezocht, maar kan niet echt iets vinden waar ik wat aan hebt.

Heeft iemand enig idee?
een ip renew mag ook niet helpen.

Ik gebruik overigens firefox en heb een prima verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gebruikt firefox, is het probleem ook aanwezig met IE?

Heb je DNS gecontroleerd? Probeer eens een andere DNS server in te stellen....bijv. 199.166.29.3 (nl.public.rootfix.net) of kijk op http://www.opennic.unrated.net/public_servers.html voor meer dns servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:22:
Je gebruikt firefox, is het probleem ook aanwezig met IE?

Heb je DNS gecontroleerd? Probeer eens een andere DNS server in te stellen....bijv. 199.166.29.3 (nl.public.rootfix.net) of kijk op http://www.opennic.unrated.net/public_servers.html voor meer dns servers
Ik heb het probleem net weer gehad.
Het probleem doet zich voor in zowel IE als in FireFox.
De DNS server heb ik op automatisch toewijzen staan.

Mijn vader gebruikt ook deze instellingen en heeft eigenlijk nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autotuning van de tcp/ip stack uitgezet? Remote differential compression gedisabled? Dat zijn de meest voorkomende workarounds als je een beetje rondzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:57:
autotuning van de tcp/ip stack uitgezet? Remote differential compression gedisabled? Dat zijn de meest voorkomende workarounds als je een beetje rondzoekt.
Heb zojuist de auto tuning uitgezet. Zal de remote differential compression nog even zo laten. Mocht het probleem nog weer voorkomen, dat even proberen. In elk geval alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Had zojuist weer het probleem.
Als ik de draadloze kaart wil herstellen krijg ik de melding:

"Er kan geen verbinding met de externe host www.microsoft.com (207.46.19.254) worden gemaakt"

Ik zal eens handmatig een dns server ingeven. Hopen dat dat helpt!

Handmatig een DNS ingeven helpt ook niet. Gevolg; bijna geen enkele pagina wil nog openen.

[ Voor 59% gewijzigd door Robbie T op 04-03-2008 22:49 ]

Pagina: 1