Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
hey tweakers.

ik heb een probleem met me geluid. het doet het helemaal niet ook als ik de drivers van nec het merk pc instaleer volgens mij idee moet er speciale windows update hebben ofzo.
mijn oude pc.
Nec ML Power mate 450
iemand enig idee waar ik goeien drivers kan krijgen?
die van www.nec-computers.com werken niet.

iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst, kijk eens wat voor geluidskaart of onboard geluidschip je hebt. En ga dan zoeken naar drivers voor het OS dat je gebruikt, misschien dat ze er niet zijn bij NEC als die pc nooit geleverd is met XP, maar als je de chip weet zijn ze vast wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:57

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat zijn de meldingen in device manager ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Niet online
het is een onboard. en er zijn wel degelijk drivers er word gevraagt eerst windows xp metservice pack 2 te instaleren zit bij er bij mij op en dan chipset drivers en dan audio drivers.
maar het werkt nie tmaak niet uit wat ik doe.
de error is dat er geen geluids kaart is gevonden maar in apparaat beheer zegt hij dat er geen drivers zijn geinstaleerd

[ Voor 20% gewijzigd door Baazie op 02-03-2008 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Baazie schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:08:
het is een onboard. en er zijn wel degelijk drivers er word gevraagt eerst windows xp metservice pack 2 te instaleren zit bij er bij mij op en dan chipset drivers en dan audio drivers.
maar het werkt nie tmaak niet uit wat ik doe.
de error is dat er geen geluids kaart is gevonden maar in apparaat beheer zegt hij dat er geen drivers zijn geinstaleerd
Als de driver zegt dat er geen geluidskaart wordt gevonden dan heb je de verkeerde driver te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Niet online
het zijn wel de goeie drivers omdat het de enige drivers zijn van het merk en type en in het verleden heeft hij het wel gedaan zonder problemen.
ik snap er niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Baazie schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:48:
het zijn wel de goeie drivers omdat het de enige drivers zijn van het merk en type en in het verleden heeft hij het wel gedaan zonder problemen.
ik snap er niks meer van
Misschien handig om te vermelden om wat voor chip het dan gaat.
En als je de driver handmatig probeert te installeren, dus zonder evt setup.exe, kom je dan iets verder?
Pagina: 1