Toon posts:

Symantec Network Security Miniport!?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.303 views

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn nieuwe HP laptop stond standaard norton geinstalleerd. Nu heb ik dat verwijderd, maar is daarmee ook de hele mogelijkheid om verbinding te maken met internet (zowel draadloos als draadvast) verdwenen.
In apparaatbeheer staan:
-Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection
-Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection - Symantec Network Security Miniport
-Realtek RTL8168B/8111B Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0)
-Realtek RTL8168B/8111B Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) - Symantec Network Security Miniport

Nu hebben beide "normale" drivers (zonder dat Symantec er achter) een goede installatie van het stuurprogramma. De extra Symantec Network Security Miniport driver geeft echter (bij beide kaarten) het volgende probleem:

Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19).

Wat kan ik hier aan doen? Ik heb al geprobeerd de Symantec driver te verwijderen en om de "normale" driver (zonder Symantec) te updaten. Dit helpt echter niets.

Hoe krijg ik mijn internet weer aan de praat, of misschien beter; hoe zorg ik dat die Symantec Network Security Miniport verdwijnt (want ik denk dat daar het probleem zit) ?

Thanks alvast!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je die dingen er al eens uitgedonderd in safe mode? Vaak lukt het daar beter om dit soort dingen te doen.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.