Toon posts:

[iTunes] dubbele nummers verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier op een mac van mij een vrij forse muziek-bibliotheek van zo'n 321.65GB (om precies te zijn :+ ) en heb hier zoals je wel kan verwachten toch wel dubbele nummers in zitten ! nu ben ik op zoek om dit te kunnen verwijderen. alle dubbele muziek handmatig verwijderen is geen optie aangezien het wel "vrij" veel muziek is ! ik heb wel dit dit gevonden maar dat is het dus net niet.
Iemand die hier ervaring mee heeft en mij dus kan helpen hiermee ? ik zoek dus -net zoals in iPhoto- de functie om muziek te kunnen filteren op basis van "zelfde naam" & "zelfde tijd" en het hierna verwijdert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*bmwmaster neemt een aanloop en.... ! SCHOP !

Niemand die weet of dit mogelijk is :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De programma's die je vindt als je zoekt naar iTunes duplicates, zoals iDupe of iTunes Dupes Barrier werkten ook niet?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 23:51

wouterve

Swinger of States

iTunes zelf heeft een optie in het menu "View" in de trant van "Show Duplicate Songs": de dubbele nummers filtert-ie er dan uit en dan kun je zelf controleren welke van de twee/drie je wilt verwijderen. Zie ook: http://www.methodshop.com...rt/duplicates/index.shtml .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:46:
De programma's die je vindt als je zoekt naar iTunes duplicates, zoals iDupe of iTunes Dupes Barrier werkten ook niet?
Die programma's was ik nog niet tegengekomen tijdens het zoeken met google! en ik heb echt me best gedaan hoor! Ik ga dit even proberen, en dan laat ik weer even van me horen, bedankt voor je tip Daedalus ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:33:
[...]

Die programma's was ik nog niet tegengekomen tijdens het zoeken met google! en ik heb echt me best gedaan hoor! Ik ga dit even proberen, en dan laat ik weer even van me horen, bedankt voor je tip Daedalus ! :)
Ik hoor het ook graag. Met de hand is zo'n klotewerk, dat vreet tijd en schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floeps weg...

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 18:55 ]

Pagina: 1