ik heb thuis 3 pc's staan. en nu willen we eigenlijk allemaal op dezelfde server van wolfenstein enemy territory. dus als de eerste connect lukt het wel, maar dan komt er een tweede bij en dan komt er op mijn scherm ''Connection Interrupted'' te staan. ga ik naar de andere pc staat er ''Server disconnected for unknown reason'' ik heb al vanalles geprobeerd maar kom er echt niet uit.
ik denk zelf dat het een softwarematig probleem is omdat als ik de router reset werkt het ineens wel.
ik heb dus een Linksys WRT54G v7 maar misschien als ik een andere router koop, de GL bijvoorbeeld, kan ik op een alternatieve firmware draaien. maar als het niet werkt heb ik er ook niks aan. het probleem doet zich alleen voor bij wireless, als het bedraad is werkt het zonder problemen.
ik hoop dat jullie kunnen helpen.
ik denk zelf dat het een softwarematig probleem is omdat als ik de router reset werkt het ineens wel.
ik heb dus een Linksys WRT54G v7 maar misschien als ik een andere router koop, de GL bijvoorbeeld, kan ik op een alternatieve firmware draaien. maar als het niet werkt heb ik er ook niks aan. het probleem doet zich alleen voor bij wireless, als het bedraad is werkt het zonder problemen.
ik hoop dat jullie kunnen helpen.