Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

stickervellen voor op de brommer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb stickervellen nodig van verschillende kleuren voor om op mijn brommer te plakken. Het moet zeg maar een stickervel van bijv 20cm bij 20cm zijn van zwart en daaruit kan ik dan ontwerpjes uitknippen. Het moet goede stickers zijn voor op de brommer. Waar kan ik zulke halen? Ik woon in Veldhoven en ik ben bij 3 autospeciaalzaken geweest maar geen een had ze.

alvast bedankt

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Copy shop, print winkel. Je moet denk ik een beletteringsbedrijf zoeken. Wij hebben dat ook gedaan voor de naamstickers van onze boot en het werkt perfect. Blijft zitten onder alle weersomstandigheden

Er zijn zat plekken waar je het kan laten doen of ook waar je dit soort vellen kan kopen. Het enige wat je meer rekening moet houden is WIL je uberhaupt zoiets op je brommer plakken :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Yep, eensch. Zoek een beletteringsbedrijf. Ik weet er toevallig een in eindhoven te zitten: Komend vanaf de brandweerkazerne richting PSV-stadion, bij Moskee linksaf. ZIt net na de kruising bij de volgende stoplichten. Kweet alleen niet hoe die toko heet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)