Suggestie Mod-performance over meedere pagina's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Als zelfcontrole op mijn moderatie wil ik nog wel eens de Mod-performance pagina bezoeken, nu modereer ik tamelijk veel (+-3800p/m) en daardoor kan ik niet meer fatsoenlijk door de pagina heen scrollen. Zo kan ik heel slecht mijn modperformance in een bepaald artikel bekijken of op een bepaalde dag. Waarschijnlijk zijn de verschijnselen ook bij mijn mede-modderetors wel bekend, je scrollt en de pagina begint schokkend mee te gaan en gaat door met verschuiven lang nadat je gestopt bent met scrollen.
Om dit probleem te tackelen en de Mod-performance wat overzichtelijker te maken stel ik voor om de pagina op te delen, op welke manier maakt mij nog niet zoveel uit, enkele voorbeelden zouden kunnen zijn: Per dag, per artikel of per 100 moderaties.
EDIT: Kan iemand de spelfout in de titel fiksen? :$

[ Voor 3% gewijzigd door Jorrit op 02-03-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik sluit me hierbij helemaal aan. Ook ik modereer redelijk wat (1700-2000 per maand), en het is idd knap lastig als je iets terug wil vinden.

Per artikel lijkt me niet praktisch (krijg je wel erg veel pagina's van). Ik denk dat een pagina per 200 ofzo reacties wel moet kunnen qua blader/scroll-snelheid.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het scoll probleem herken ik niet echt, het onoverzichtelijkheidsprobleem wel. Een overzicht per dag of artikel zou dus wel makkeljk wezen. Het leukste zou natuurlijk alle mogelijkheden zijn :Y)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Dirk schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:37:
Het scoll probleem herken ik niet echt, het onoverzichtelijkheidsprobleem wel. Een overzicht per dag of artikel zou dus wel makkeljk wezen. Het leukste zou natuurlijk alle mogelijkheden zijn :Y)
Misschien dat het scrollprobleem browserafhankelijk is, ik gebruik IE7. Het zou ook kunnen afhangen van de lengte van de lijst, hoeveel moderaties doe jij per maand?
Opzich maakt het ook niet zoveel uit, overzichtelijk blijft anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op het moment zit ik op ~1200 moderaties.. maar ik heb eens rond de 2500 gezeten, en daarbij had ik geen last van het beschreven scrollprobleem. Voor het overzicht, mwa, ik scan gewoon die lijst zoekend naar afwijkende kleurtjes. Je kunt er zo gemakkelijk snel doorheen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er staan er op het moment 2533, dus zat :P Maar zowel op mijn werk met IE6 als thuis met FF3 beta heb ik geen probleem, binnen de seconde is alles geladen.
Maar idd, het overzicht, dat is mijn probleem ook.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
RoD schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:08:
Op het moment zit ik op ~1200 moderaties.. maar ik heb eens rond de 2500 gezeten, en daarbij had ik geen last van het beschreven scrollprobleem. Voor het overzicht, mwa, ik scan gewoon die lijst zoekend naar afwijkende kleurtjes. Je kunt er zo gemakkelijk snel doorheen gaan.
Tja, ik probeer ook de lijst te scrollen op kleurtjes, maar zodra ik dat probeer krijg ik dus last van die rare scrollproblemen. Die tijd dat jij op 2500 moderaties zat, was dat met de oude lay-out, misschien dat dat wat uitmaakt. Ik zal even FF downloaden dan kan ik zien of het browserafhankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, dat was ook met deze nieuwe layout. Ik heb er simpelweg geen last van :) Dat jij dus dit scrollprobleem hebt maakt het er voor jou natuurlijk niet makkelijker op. Als er meer mensen last van hebben is het wellicht de moeite waard om die pagina wat efficiënter te maken.. maar daar moeten de devvers dan eens naar kijken, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Even getest, het ligt aan IE7, FF2 heeft er geen last van, daar scrollt het perfect. Feit blijft dat het een hele lap moderaties is, die misschien beter in verschillende stukken kan worden gedeeld. Daarnaast kunnen de devvers misschien eens kijken waardoor het komt dat IE7 zoveel moeite heeft met de modperformance pagina, of dat dat inherent is aan de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wellicht is een mogelijkheid om te sorteren op afwijking handig. De moderaties waarbij je een afwijking van 0 had zijn immers niet zo interessant om terug te kijken. Wat je wel wilt zien is de moderaties waarbij je x,x punt afweek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Dat is inderdaad een handige feature waardoor het opdelen niet nodig is, geen afwijking is meestal niet intressant inderdaad. Komen hier nog wel eens devvers of moet er hiervoor een topic geopend worden in React Bugs en Featurerequests ? Of een devver met DM wijzen op dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

J.J.K. schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:49:
Dat is inderdaad een handige feature waardoor het opdelen niet nodig is, geen afwijking is meestal niet intressant inderdaad. Komen hier nog wel eens devvers of moet er hiervoor een topic geopend worden in React Bugs en Featurerequests ? Of een devver met DM wijzen op dit topic?
In principe is devtrack de aangewezen plaats. BUG zal echter eerdaags worden hernoemd naar 'Lieve Devvers' opdat daar discussie omtrent FR's kan plaatsvinden. Op dit moment zien we steeds meer dev-related discussies plaatsvinden in diverse fora, en antwoord op je vraag is dan ook: nee, devvers lezen niet altijd alle fora ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat je op Devtrack moet zijn :)

Edit: crisp was me alweer voor.

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 03-03-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Voordat ik een melding aanmaak op Devtrack, zijn er meer mensen die het scrollprobleem ondervinden met IE7 bij de modperformance? Anders maak ik alleen een featurererequest aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik heb er persoonlijk geheel geen last vind en vind de hele lijst juist wel makkelijk. Maar ik geef graag dat kleine beetje meerwaarde voor mij op wanneer dit er bij andere voor zorgt dat het onwerkbaar word.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
arne schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 01:27:
Ik heb er persoonlijk geheel geen last vind en vind de hele lijst juist wel makkelijk. Maar ik geef graag dat kleine beetje meerwaarde voor mij op wanneer dit er bij andere voor zorgt dat het onwerkbaar word.
Op het moment staat er ook alleen een request voor het idee van RoD, sorteren op afwijking, misschien dat je dan een opmerking kan maken zodat je het op zowel op afwijking áls op datum kan sorteren.
offtopic: Fijne vakantie gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
offtopic:
ja hoor, klimaat daar (spanje) bevalt toch een stuk beter

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

offtopic:
Waar vind ik die mod performance pagina? :X

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Frontpage -> Community -> Moderatie -> Moderatie performance.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1