Toon posts:

MSN Contactpersonen weg na gebruik PDA MSN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gisteren op een PDA msn gebruikt, wat ik toen raar vond dat hij wel inlogde op die PDA maar er geen contactpersonen stonden.
Nu log ik vandaag ik op normale PC op MSN zijn opeens al mijn contacpersonen weg.
Alleen bij de instellingen, bij de Privacy tab zie ik nog wel alle email adressen staan maar mijn contacpersonen lijst is helemaal leeg.

Iemand enig idee hoe ik dit recht kan zetten?

groeten,
Redstorm

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:16

AMDFreak

Intel is zo..

Zitten ze niet onder een andere tab? "overige vrienden"?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Topicstarter
nee helaas dat ook niet, vind het wel vreemd dat een pda msn je contactenlijst kan legen/verbergen.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:27

Hoicks

Techno!

De MSN client in Windows Mobile 2006 heeft de nare eigenschap om je MSN contactpersonen bij je gewone contactpersonen in te gooien. Heb je toevallig niet daardoor je contactpersonen lijst handmatig opgeschoond?

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb alleen aangemeld op m'n PDA MSN meer niet.
Vond het al vreemd dat hij mijn contactpersonen niet liet zien op m'n PDA.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn contacpersonen weer terug kan krijgen?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:08

MsG

Forumzwerver

Tja bij dat privacy lijstje even 5 minuten lang rechtermuisknop doen en dan "toevoegen als contactpersoon" oid.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

En daarnaa je lijst backuppen zodat je hem de volgende keer in 3 klikken weer terug hebt ;)

Verwijderd

Topicstarter
En toen kreeg ik opeens een foutmelding dat mijn wachtwoord niet klopt bij het aanmelden :'( |:(
Verklaart een hoop denk ik
Pagina: 1