Toon posts:

Diverse problemen met pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb sinds kort diverse problemen met me windows xp.
Op onze pc staan 4 accounts, nou begon het bij account 1, de profiel kon niet meer wijzigingen doen aan de achtergrond en thema van windows, daarnaast konnen diverse programma's niet worden geopend.
We hebben een nieuw account aangemaakt en de gegevens proberen te redden, alles leek prima.

Nou wou ik vandaag weer gewoon op de pc, maar nou bleek dat het probleem na mijn account werd geschoven (ondanks dat er een week tussen zat). Daarnaast kan ik verschillende mappen niet openen, en werkt het backup file niet meer (.rar file).
Ik heb dus vervolgens hetzelfde geprobeerd als bij account 1, een nieuw account aangemaakt.
Helaas lukt het me nu niet om me oude account te verwijderen, hij loopt telkens vast, daarnaast kan ik de mappen ook niet verwijderen in documents and settings.

Is hier een oplossing voor? ik heb de pc al gescaned op virussen, maar helaas niks gevonden.
Nou heeft overigens me oude account de style van windows 98 dat niet verandert kan worden.

Met Vriendelijke Groeten,
Soulstrat.

Ps: Begin hier redelijk wanhopig te worden, kan het liggen aan de hardware? heb je eventueel een oplossing laat het me snel weten.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Denk niet dat het een hardware probleem is..

Eerder ee virus.
Probeer eens je virusscanner een full scan te laten uitvoeren. of een online scanner van symantec.

Welke virus scanner gebruik je eigenlijk?
Is deze wel up-to-date?
Zo ja probeer anderes eens Avast/AVG te downloaden prima scanners. en daarmee je computer mee scannen.

[ Voor 34% gewijzigd door To_Tall op 02-03-2008 17:36 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik AVG weliswaar de free edition.
Maar hij heeft niks kunnen vinden.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Probeer even TrendMicro Housecall, da's een gratis virusscanner die via internet werkt (http://housecall.trendmicro.com/). En ook Dr. Cureit (http://www.freedrweb.com/cureit/) ook gratis.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt voor de links, ik zal het eens gaan proberen.