Dit klinkt stom ja...

Pagina: 1
Acties:

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe in godsnaam krijg ik mijn Chrome Orb van mijn Duron af. Mijn mobo (Jetway 663AS Pro) werkt niet mee. Er is heel weinig ruimte. Ik weet wel dat je moet knijpen enzo, maar heeft iemand een trucje ofzo? Dit om potloodstreepjes te zetten, welk potlood is trouwens het beste daarvoor?

Verwijderd

Als je niet weet hoe je het moet doen zou ik het gewoon helemaal niet doen, je bent niet de eerste die de core van zijn cpu sloopt.

Je moet echt extreem voorzichtig zijn met het eraf halen en zorgen dat je heatsink horizontaal blijft.

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

HHEEEELLLL voorzichtig. :+

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

Verwijderd

En vulpotlood.

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Beetje je clip van je Chrorb naar beneden en vooruit duwen, wel oppassen voor brekkigheid.

Verwijderd

Iemand inschakelen die geen twee linkerhanden heeft ? :)

Verwijderd

Op vrijdag 16 februari 2001 19:55 schreef Keescpk het volgende:
Iemand inschakelen die geen twee linkerhanden heeft ? :)
Kas s ff met die negatieve instelling!:?

Verwijderd

En dat van iemand die zich Sick boy noemt :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:40
Chrome Orb heeft imho de beste clip.
Alpha's hebben bagger dingen (hè Tweakert! :P) en die Spire's zijn ook niks (hè The Legend! :P).

Gewoon die clip naar de heatsink toedrukken en dan voorzichtig naar beneden drukken zodat ie er zeg maar af knalt.. naja knalt.. klikt ;)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik vind die alpha clips wel makkelijk, die van Globalwin's die zijn pas brak!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

naar onder drukken, dat het haakje van de klip onder het uitsteekseltje van de socket uitkomt. En dan de clip naar de orb toe duwen. dan komt het haakje om het uitsteekseltje heen. Hier is niet heel veel kracht voor nodig, gebruik dat dan ook niet en probeer het gewoon rustig met moed,belijd en trouw.
Mijn core zijn ook stukjes afgebrokkeld doordat ik iets te ruuw werd omdat het niet lukte de koeler (wel een ander: Silverado)
los te krijgen.
Maar gelukkis doet ie ut nog :7

Geen inspiratie

Pagina: 1