Ik ben opzoek na een backup mogelijkheid van 7 desktopsystemen bij een klein-middel bedrijf.
Ik wil graag 1x per maand image van alle hardeschijven en verder dagelijks van de standaard mappen een backup (documenten, mail, etc) de backup's wil ik ook mee kunnen nemen na huis stel dat er brand uit breekt. nu heb ik zelf het volgende al voor gezocht:
Netwerkhardeschijf
Leuke dingen alleen bij het veel aan en uit zetten worden ze niet beter op.
Ik spreek hier uit ervaring.
Zelf zag ik van iomega REV 35 / 90GB BCKUP TO GO KIT REV DRIVE USB2 + 5 REV DISKS IN
nu zou ik deze op 1 computer kunnen aansluiten d.m.v. usb maar zou ik dan vanaf de andere computers ook kunnen wegschrijven na de iomega?
Of heeft iemand een ander idee?
Wij willen liever geen server dit voor het onderhoud wat wij dan zouden moeten laten uitvoeren door een extern bedrijf omdat we er zelf geen tijd voor hebben.
Budget is ongeveer tot de 600 euro
Edit: Alle pc's zitten in een netwerk met gigabit 3com switch
Het gehele proces moet automatisch gebeuren
Ik wil graag 1x per maand image van alle hardeschijven en verder dagelijks van de standaard mappen een backup (documenten, mail, etc) de backup's wil ik ook mee kunnen nemen na huis stel dat er brand uit breekt. nu heb ik zelf het volgende al voor gezocht:
Netwerkhardeschijf
Leuke dingen alleen bij het veel aan en uit zetten worden ze niet beter op.
Ik spreek hier uit ervaring.
Zelf zag ik van iomega REV 35 / 90GB BCKUP TO GO KIT REV DRIVE USB2 + 5 REV DISKS IN
nu zou ik deze op 1 computer kunnen aansluiten d.m.v. usb maar zou ik dan vanaf de andere computers ook kunnen wegschrijven na de iomega?
Of heeft iemand een ander idee?
Wij willen liever geen server dit voor het onderhoud wat wij dan zouden moeten laten uitvoeren door een extern bedrijf omdat we er zelf geen tijd voor hebben.
Budget is ongeveer tot de 600 euro
Edit: Alle pc's zitten in een netwerk met gigabit 3com switch
Het gehele proces moet automatisch gebeuren
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 17:03 ]