Ik ben er nu al een tijdje mee aan het rommelen en en zoeken levert op de verschillende zoektermen ook niets op.
Waar ik tegen aanloop, is dat mijn netwerkschijven niet benaderbaar zijn voor programma's. Deze zijn pas benaderbaar nadat ik erop geklikt heb in "deze computer" of windows verkenner. Dan kan ik hem wel gewoon benaderen en is hij ook in alle programma's bruikbaar.
Ik heb het vinkje dat hij hem moet herstellen op opstarten aanstaan.
Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Ondertussen ben ik een heel eind omdat ik nu met het commando net use elke keer de drive opnieuw aanmaak. Maar ik heb dit ook wel eens met mp3 afspelen op de laptop en andere situaties. Dus vaag me af of het niet op een andere manier kan.
Waar ik tegen aanloop, is dat mijn netwerkschijven niet benaderbaar zijn voor programma's. Deze zijn pas benaderbaar nadat ik erop geklikt heb in "deze computer" of windows verkenner. Dan kan ik hem wel gewoon benaderen en is hij ook in alle programma's bruikbaar.
Ik heb het vinkje dat hij hem moet herstellen op opstarten aanstaan.
Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Ondertussen ben ik een heel eind omdat ik nu met het commando net use elke keer de drive opnieuw aanmaak. Maar ik heb dit ook wel eens met mp3 afspelen op de laptop en andere situaties. Dus vaag me af of het niet op een andere manier kan.
[ Voor 19% gewijzigd door Cyberpope op 02-03-2008 18:19 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......