Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
En nee, het is die van een verleng kabel
[ Voor 33% gewijzigd door Hekking op 02-03-2008 16:48 ]
Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say
Probeer het eens met een opengebogen nietje of een heel klein schroevendraaiertje, zoals op deze foto:
Choose life
De kabeltjes zitten met weerhaakjes vast. Bij deze stekkertjes kun je ze aan de voorkant zien zitten. Druk die in en je kunt het kabeltje eruit trekken.
Dat zijn dus female connectors. We hebben het hier over male.Nijn schreef op zondag 02 maart 2008 @ 23:25:
Hetzelfde principe gaat ook bij deze stekkertjes op
De kabeltjes zitten met weerhaakjes vast. Bij deze stekkertjes kun je ze aan de voorkant zien zitten. Druk die in en je kunt het kabeltje eruit trekken.
[ Voor 47% gewijzigd door fleppuhstein op 02-03-2008 23:28 ]
Verwijderd
Een foto is mischien wel handig dan...Hekking schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:47:
De voetjes met draard en al uit de huls dus /
En nee, het is die van een verleng kabel