Verwijderd
Toko die flashcard en ander accessoires voor digitale camera's verkoopt
http://www.twintek.nl/geheugen.html#cf
Op welke camera heb je je oog laten vallen ?
http://www.twintek.nl/geheugen.html#cf
Op welke camera heb je je oog laten vallen ?
De HP Photosmart C315 wordt het denk ik... Wel wat duurder maar de reviews waren heel positief, etc...
Maar dat merk, dat is dus het merk wat overal aanbevolen wordt oid?
Maar dat merk, dat is dus het merk wat overal aanbevolen wordt oid?
Verwijderd
Ik weet niet wat de goeie en slechte merken zijn.Scandisk schijnt in ierder geval het bekentste merk te zijn. Ik heb ook pas een week zo'n ding. Persoonlijk denk ik ook niet dat het veel uitmaakt want je laat een foto toch geen maanden op de flash card staan, lijkt me.
Nee klopt, ik wil ze er ook niet maanden op laten staan, maar ik denk dat het gaat voor bv op vakanties, waar je 3 weken of 2 weken weg bent, en je foto's zijn allemaal geblurred, en dat wil niemand... Maar dat ligt zover ik gelezen heb ook voor een groot gedeelte aan je toestel.
Verwijderd
Ik denk dat ze toch wel 2 of 3 weken goed zullen blijven ?? Hmm zal een een keer testen. 1 plaatje er een hele tijd op laten staan.
Verder niemand met ervaring met merken van flashcards?
sandisk (zonder c) zou een goed, zo niet het beste merk, moeten zijn. Heb vanmiddag eindelijk eentje gehaald van 32mb. Fantastisch !!! Weer een removable drive erbij onder windows 
edit: typo
edit: typo
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
ik heb een Canon 16MB en een Dane Elec 48MB.... Het lijkt me sterk dat je HELE foto blurred wordt dan. Het lijkt me logischer dattie er gewoon gaar opstaat dan omdat sommige bits niet helemaal lekker zijn maar als ie helemaal blurred is zouden ALLE bits veranderd zijn en dat lijkt me sterk
ik heb al een hele poos een casio camera met flash geheugen en uit ervaring weet ik dat het zeker een paar maand er op blijft staan zonder enig verval van data
hmm,
weet je zeker dat ze met weak flash niet bedoelen dat de flits op een digitale fotocamera niet altijd even goed is ??
overigens denk ik niet dat je je druk hoeft te maken over foto's die zullen vervangen, had je wel meer verhalen over gehoord anders
weet je zeker dat ze met weak flash niet bedoelen dat de flits op een digitale fotocamera niet altijd even goed is ??
overigens denk ik niet dat je je druk hoeft te maken over foto's die zullen vervangen, had je wel meer verhalen over gehoord anders
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Ok, maar ik ben zowiezo niet van plan om foto's er lang in te laten staan oid... Dus dat is allemaal geen probleem...
Als Sandisk idd het beste/bekendste merk is dan kijk ik daar verder later nog wel eens naar.
Als Sandisk idd het beste/bekendste merk is dan kijk ik daar verder later nog wel eens naar.
Pagina: 1