MSN probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 1.001 views

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Er zijn aardig wat mensen bij mij op msn die niet tegen bij kunnen praten en een foutmelding oid krijgen als ze dit wel doen. Dit is zo als ik op MSN Messenger zit, maar ook op Adium. Iemand een idee waar dit door kan komen?

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 19:54

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

1. wat voor mac heb je
2. welke versie van macosx/windows staat er op
3. welke versie van msn heb je
4. welke versie van adium heb je
5. wat heb je zelf al geprobeerd.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

6.welke foutmelding (evt screenshot)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:15
7. kan jij wel tegen hen praten?

No production networks were harmed during this posting

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
8. sinds wanneer heb je dat probleem?

vanpeltje

Verwijderd

9. heb je een firewall aanstaan op je machine, of in je modem/router ?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:15
10. if still not answered goto 1

No production networks were harmed during this posting

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Kan eventueel ook door de service van MSN zelf komen, dat komt namelijk wel vaker voor, heb het zelf ook een keer gehad.

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik had het afgelopen week met AdiumX (versie 1.2.3.); iemand praatte tegen mij en ik praatte terug, maar die persoon zag alleen de (eventuele) smilies, geen tekst. Ik kon wel alles lezen en er waren geen foutmeldingen.
Ik draai OSX 10.5.2. op een Macbook zonder problemen verder.
Hij had zich al een keer af- en aangemeld, ik me daarna af- en aanmelden, geen verschil. Daarna maar afgemeld bij AdiumX en MSN aangezet en toen kon hij ook weer de tekst lezen.
Nu gebruik ik weer AdiumX en geen probleem :) Geen idee of dit dus een incident is of niet, verder nog niet vaker gehad.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

FerdiV: zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, ontbreekt er het nodig aan je topic start. We verwachten hier op GoT enige mate van eigen inzet, waar je eerst zelf dingen probeert en uitzoekt. Als je dan een topic opent, dan verwachten we ook dat je volledige en duidelijke bent en alle relevante informatie geeft. Dat voorkomt dat er in de eerste 10 post gevraagd moet worden, wat precies het probleem is, welke versies je gebruikt enz. Dit topic gaat daarom op slot. Het is misschien handig om Registratievoorwaarden / korte FAQ en Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) 'ns goed door te lezen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.