Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-11 13:20
Heb al een tijdje gezocht naar antwoorden op de volgende vraag maar nergens kunnen vinden.
Ik krijg wekelijks een mailtje van mijn baas met daarin het rooster in een excel-bestand. Nu vind ik het wel heel handig om dat rooster gewoon op mijn MDA Touch te kunnen downloaden. Het gekke is alleen dat ik de bijlage wel kan zien, maar het geen aanklikbare link is om te downloaden.
Kan dat alleen met andere browsers of is dit een instelling die ik gemist heb?

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 03-03-2008 06:17 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 23:01

ODF

Van uit welke applicatie wil je dit downloaden. Als het webmail is met Javascript dan gaat dat niet werken met Pocket IE. Misschien dat Opera Mini dat wel wil doen.
Als je mail account ook POP3 of IMAP ondersteund kun je ook de standaard mailclient van Windows Mobile proberen.

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

• PeterFdeVries
Het is meer vanuit hotmail dat ik deze bijlages wil downloaden. Ik heb gemerkt dat opera mini dit bijvoorbeeld wel ondersteunt, maar bij het aanklikken van het knopje 'bestand downloaden', ik op het volgende scherm een link krijg die ik accepteren moet welke mij vervolgens naar de IE leidt. Waardoor ik dus alsnog het bestand niet kan downloaden omdat ik dat vanuit IE niet voor elkaar krijg...

• ODF

ODF

Volgens mij ondersteund de mailclient in Windows Mobile ook Hotmail, dus instellen en je kunt je excel bestand downloaden (kan het niet testen want ik heb geen Hotmail account).

• PeterFdeVries
nup, tried that before. Je kan wel idd een instellingenprocedure volgen en geeft dan aan dat je ene bepaalde link moet selecteren. Dan kom je alsnog op de 'algemene' pagina. Waar je kan kiezen tussen bijvoorbeeld; hotmail, spaces, messenger etc

• ODF

ODF

Ook als je deze handleiding volgt voor Hotmail met pushmail.

• PeterFdeVries
volgens de onderstaande berichten werkt het wel. Maar ik zie liever dat ik het vanuit de browser voor elkaar kan krijgen in plaats van alle mail te moeten downloaden. Vooral met het aantal mailberichten wat ik nog heb in mijn inbox.

• ODF

ODF

Bij pushmail krijg je alleen de headers en een deel van de tekst van de mail te zien om dan te kunnen beslissen of je de gehele mail wilt binnenhalen, dat scheelt nogal als je met gprs je mail checked.

Pagina: 1