Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'Rare' post

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:43
Hier is wat vreemds gebeurd, maar wat?

deuzige in "M2A-VM troubles"

Dit staat daar:
code:
1
2
3
4
5
6
7
met alleen onboard video, met pci-e video, met 4 bankjes geheugen, met 2 bankjes geheugen, met dvd brander, zonder dvd brander.

Met VistaDVD, met Ubuntu cd (amd64) en met gewoon de installatie die er op mijn schijven al stond. Ik heb met 1 schijf, 2 schijven en met 4 geprobeerd en echt....Ik weet het echt niet meer. 

Ik geef het nu, na vanaf eergisteren avond met maar 3 uur onderbreking er mee bezig te zijn geweest echt op. Zometeen sluit ik alles af, alleen de onboard vid, 1 hd, en een dvd speler. Een memory bankje er in en dan douw ik er een Vista cd in. Als ie dan nog niet wil installeren... Ik krijg niet eens de kans om te kiezen voor repair.

Iemand nog goeie ideeen?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoe de heck heeft ie dat nou voor elkaar gekregen? Dat doe je overduidelijk niet met opzet, tenzij je geen leven hebt natuurlijk. Ik zeg: bookmark dit topic, wel interessant.

Verwijderd

Dit is gewoon een text naar een fontcode oid :+ Wel knap hoor. En zoiets automatiseer je ipv typen :+

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

dat zijn htmlentities, hier geeft 'ie het trouwens wel goed weer in die posting, alleen het nut ontgaat me.
Not a bug :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.