• deuzige
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2023

deuzige

2nd best person ever!!

Topicstarter
Heb ik weer... Ik koop ivm het overlijden van mijn vorige mobo een mooi bordje, en ik krijg em maar niet fatsoenlijk aan de praat.

Na het aansluiten was het al mis. Het ledje op het mobo ging netjes aan maar als ik op de powerknop drukte gebeurde er niets. Als ik dan de stekker er uit trok gingen de fans een paar slagen rond en dat was t.

Ik alles er weer uit, alles weer opnieuw er in gezet, en nu niks aangesloten behalve 1 mem, proc, en een schijf. Nog niks. Heeeelemaal niets.

Uiteindelijk de jumper voor het toetsenbord poweron te enablen. En wat denk je. Nog niks. Ik een oud ps2 tobotje gepakt, sluit die aan en ja hoor. Power! Ongelooflijk.

Ik weer alles aansluiten, en ook deze keer ging ie netjes booten. Schijven op goeie volgorde gezet in bios, de preferred vga op pci-e en hopen tegen beter weten in dat Vista64 gewoon zou starten. En wat denk je...... Hij startte nog ook... maar bij het intikken van letter 1 van mijn wachtwoord een BSOD!

Shuckd. Nou ik op zoek naar mijn vista cd.. Heb ik daar met mijn slimme intelligente hoofd een film overheen gezet! (dvd-rw)

Nou ik had dus nog een image er van op mijn harde schijf staan, dus ik dacht, kom ik pak een Ubuntu cd en boot daarvanaf, brand even een Vista dvd, boot daarvanaf en repair mijn installatie.

Nou niet dus. Op allerlei verschillende momenten stopt de boot en bljift hangen. Soms helemaal, soms kun je nog typen, soms in het gui schermpje, soms in de hardware checks. Soms bij de hda 0 (kan ie niet openen) en soms bij een apparaat met tty ofzoiets.

Geen pijl op te trekken. Bij Vista booten is het net zo. En nou heb ik dan een vista dvd.... boot die ook al niet. Zodra de grafische interface beginnen moet hangt ie.

Ik heb al van alles geprobeerd.
met alleen onboard video, met pci-e video, met 4 bankjes geheugen, met 2 bankjes geheugen, met dvd brander, zonder dvd brander.

Met VistaDVD, met Ubuntu cd (amd64) en met gewoon de installatie die er op mijn schijven al stond. Ik heb met 1 schijf, 2 schijven en met 4 geprobeerd en echt....Ik weet het echt niet meer. 

Ik geef het nu, na vanaf eergisteren avond met maar 3 uur onderbreking er mee bezig te zijn geweest echt op. Zometeen sluit ik alles af, alleen de onboard vid, 1 hd, en een dvd speler. Een memory bankje er in en dan douw ik er een Vista cd in. Als ie dan nog niet wil installeren... Ik krijg niet eens de kans om te kiezen voor repair.

Iemand nog goeie ideeen?

de bios is de 1404 dus dat valt nog mee.

Alvast bedankt voor de tipz.

Spawned from the awesomeness of deuZige!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Misschien een advies om je videokaart eruit te halen en te kijken wat het bordje doet met de onboard video?

De bios is overigens inderdaad niet zo heel erg oud, daaraan kan het normaalgesproken niet echt aan liggen.

[ Voor 34% gewijzigd door dahakon op 02-03-2008 07:53 ]

• deuzige

deuzige

2nd best person ever!!

Topicstarter
:O Thanks maar
deuzige schreef op zondag 02 maart 2008 @ 06:31Ik heb al van alles geprobeerd.
met alleen onboard video, met pci-e video, :
:P

Dus dat hielp ook niet. Zelfde probleem. Ofwel niet booten (in vista en ubuntu) of niet de installer starten, of wel booten maar dan voor niet meer als een minuut. (verkenner openen, dubbelklik op driver installer van Asus, BSOD)

|:(

Anyone else een idee?

ik word er een beetje 8)7 van....

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-05 17:13
Ik doe maar een gooi: heb je alle kabels op het moederbord aangesloten, inclusief de 4-pins stekker?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Probeer anders eens een ander geheugenreepje.

En wat voor VGA gebruik je?

====

Edit: na beter lezen zie ik dat je hier toch al enige variatie in hebt aangebracht.

Heb je alle overbodige devices in het BIOS al eens proberen uit te zetten? Speel anders ook eens met andere opties in het BIOS, je kan hem altijd weet naar de defaults terugzetten.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 11:52 ]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 14:26

Sebazzz

3dp

>> Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Alsjeblieft. :) Post daar eens de resultaten van.

Wordt tijd dat ze die troubleshooter sticky maken want er kijkt toch nooit iemand in de FAQ of de policy.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Foutje dubbel post. :)

[ Voor 99% gewijzigd door mad_max234 op 02-03-2008 14:00 ]

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik heb al van alles geprobeerd.
met alleen onboard video, met pci-e video, met 4 bankjes geheugen, met 2 bankjes geheugen, met dvd brander, zonder dvd brander.

Met VistaDVD, met Ubuntu cd (amd64) en met gewoon de installatie die er op mijn schijven al stond. Ik heb met 1 schijf, 2 schijven en met 4 geprobeerd en echt....Ik weet het echt niet meer. 

Ik geef het nu, na vanaf eergisteren avond met maar 3 uur onderbreking er mee bezig te zijn geweest echt op. Zometeen sluit ik alles af, alleen de onboard vid, 1 hd, en een dvd speler. Een memory bankje er in en dan douw ik er een Vista cd in. Als ie dan nog niet wil installeren... Ik krijg niet eens de kans om te kiezen voor repair.

Iemand nog goeie ideeen?
Ja zet alles fatsoenlijk op een rijtje, in deze brei heeft toch niemand zin in op een zondagmiddag. :P

Bevorderd niet echt het topic, denk dat meer mensen geen zin hebben om dit te gaan ontcijferen. :+

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 15:14

LieveNiels

On Fire

Ik zou even bios versie 1603 erop gooien, ik had ook alleen maar problemen... totdat 1603 erop stond... alles als sneeuw voor de zon verdwenen.

Verwijderd

mad_max234 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:59:
[...]

Ja zet alles fatsoenlijk op een rijtje, in deze brei heeft toch niemand zin in op een zondagmiddag. :P

Bevorderd niet echt het topic, denk dat meer mensen geen zin hebben om dit te gaan ontcijferen. :+
Slaat echt helemaal nergens op deze post. TS legt m.i. het probleem redelijk goed uit. Waar bemoei je je mee als je niet meedenkt over een oplossing?

Bovendien zit jij dit topic nog eens extra te vervuilen door een dubbelpost.

=====

Maar goed, terug naar het probleem. Misschien is het handig voor de TS om de user reviews eens door te nemen:

pricewatch: Asus M2A-VM, 690G (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA)

pricewatch: Asus M2A-VM HDMI

Wellicht dat daar deze problemen al ter sprake zijn gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 14:26 ]

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 13:17

Dido

heforshe

Ik had ook bsod's metten na het booten, als ik er meer dan 1 reep geheugen in had zitten. Na veel vijfen en zessen (en tot in den treure die opstartFAQ doorgewerkt te hebben en te horen te hebben gekregen dat ik windows moest herinstalleren - terwijl dat nog niet geinstalleerd was) had ik alles werkend.

Met 1 reepje geheugen.

Met een tweede erbij - waar dan ook - ging het fout.

Vervolgens in de BIOS het geuheugen teruggeklockt van 800 naar 400MHz. En verdomd, met 4 reepjes ging het prima.
Vervolgens weer wat hoger geklokt (zit nu 1 stapje onder de 800 die zou moeten kunnen) en het werkt perfect.

Misschien de moeite van het proberen waard?

Wat betekent mijn avatar?

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:25:
[...]

Slaat echt helemaal nergens op deze post. TS legt m.i. het probleem redelijk goed uit. Waar bemoei je je mee als je niet meedenkt over een oplossing?

Bovendien zit jij dit topic nog eens extra te vervuilen door een dubbelpost.
offtopic/

Dus jij vind dit leesbaar? En ik kaats de bal even terug, waar bemoei jij je dan mee, vervuil jij het topic ook niet door mijn erop te wijzen, jij bent dus het zelfde aan het doen. ;) (pot en ketel)

En dubbel post, is natuurlijk een foutje, lol dat je daar een punt van maakt. (Is ook zo erg als je per ongeluk een foutje maakt :+ )

Ik had het niet over de rest van de tekst en helaas kan ik hem niet helpen want ik heb geen oplossing voor zijn probleem anders had ik het zeker wel gedaan, ben geen zijlijn roeper of zo. Ik denk altijd mee en heb de moeite genomen om zijn startpost door te lezen en omdat ik geen oplossing heb gepost wilt niet zeggen dat ik geen tijd in zijn probleem heb gestoken om hem te helpen. ;)

Verwijderd

Ja, ik vind de TS goed leesbaar, beter i.i.g. dan de gemiddelde OP over dit soort onderwerpen (zijn vaak van wat minder ervaren computer / GoT gebruikers).

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 15:23 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:45
Hmm Ik heb onlangs 4 dergelijke bordjes aangeschaft, M2A-VM en -HDMI
Maar ik heb zowel met 2 reepjes op 800 Mhz en 667Mhz geheugen geen problemen ondervonden (bijna alleen Kingston ValueRAM trouwens) Nog even een tipje: Na het flashen van de Bios met EZflash naar 1603 kreeg ik het bord niet meer aan de praat lees -> Geen beeld etc.
Vervolgens Cmos gecleared maar nog steeds geen beeld, Cmos Batt eruit gehaald (en er uit gelaten) en opgestart et voilá ik had weer beeld ! Dus voor mensen met een soortgelijk probleem na het flashen...
Verder ben ik erg te spreken over de bordjes, stabiel, goedkoop, redelijk snel en weinig problemen zo far ! Iemand ervaringen met de beta bios 1604 ? , er staat geen changelog bij.
PS. Niet zo flamen :/

My favorite programming language is solder.

• dahakon
Het stuk dat Mad Max quote, is voor mij waarschijnlijk even leesbaar als voor hem, wat inhoudt dat ik er geen donder mee kan. het veld is voor mij een lading hokjes met codes in elk hokje (firefox 3.0 beta) of gewoon lege hokjes in IE 6. Daardoor probeerde ik hem een advies te geven waar de TS weinig aan had, aangezien hij dit schijnbaar al geprobeerd had.

Overigens heeft de bios er weinig mee te maken vrees ik. Tot vorige week draaide ik zonder enig probleem op bios 0901 met 2 bankjes geheugen. Ik herinner me een gebruikers-review die problemen had met dit specifieke bord en zijn geheugen, dat op een ander voltage wilde lopen dan het moederbord automatisch gaf. Zijn oplossing was het bord opstarten met wat meer standaard geheugen, in de bios de boel aanpassen en vervolgens het geheugen weer omwisselen. Wellicht kan het een dergelijk probleempje zijn.

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:20:
[...]

Ja, ik vind de TS goed leesbaar, beter i.i.g. dan de gemiddelde OP over dit soort onderwerpen (zijn vaak van wat minder ervaren computer / GoT gebruikers).
Ik heb het niet over te gehele startpost, ik quote niet voor niks zijn stukje tekst (zoals ik al 2x probeer duidelijk te maken), en het is niet voor mijn belang dat het leesbaar is maar voor die van de topic starter.

Het bevorderd niet het topic en wilde hem alleen een tip geven dat hij het netje op en rijtje moet zetten , ipv van alles aan elkaar schrijven.

En nogmaals het gaat alleen om het stukje tekst wat ik tussen de quote heb staan. (wel een erg belangrijk stukje van de startpost overigens)

Zo erg is het bij mijn nog niet, bij mijn staat het aan elkaar geschreven zonder spaties. :+ Als ik edit druk zie ik allemaal rare tekens(code tekens en tags) Gaat iest niet goed met dat stukje tekst, maar schijnbaar heeft niet iedereen er last van.

Edit/

Zo ziet het er dus bij mijn uit.

Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/7172/14624225sf8.png

En dit is het laatste wat ik hierover post want mijn hulp word niet gewaardeerd en heeft ook niet zoveel met het onderwerp te maken, meer met een fout in de code van de startpost. ;)

[ Voor 171% gewijzigd door mad_max234 op 02-03-2008 15:55 ]

• deuzige

deuzige

2nd best person ever!!

Topicstarter
Bij deze excuses voor die rare letters. Ik heb geen idee waar die vandaan kwamen en ze gingen ook niet meer weg. En opnieuw typen vond ik ook maar zo wa.

Maar om terug te komen op het probleem.... Het is er nog. :(

Non-stop mee bezig geweest, zowel van de windows als van de linux kant, en niks mee opgeschoten.

Zelfs Windows XP, met de Asus raid driver diskette (Voor ik een diskdrive had gevonden joh... soow!! Die heb ik al jaren niet meer gebruikt.) en netjes op F6, die drivers ingeladen... niks.

Bij het zinnetje "Setup gaat nu windows opstarten" bleef hij hangen.

Nou heb ik ook al Knoppix geprobeerd. Zelfde verhaal. Ik snapper niks meer van.

Op internet natuurlijk gezocht, en daar de problemen die ik heb, op alle OS-en, veelvuldig tegen gekomen. I am not alone :*) maar helaas hebben geen van die oplossingen die er gegeven werden tot een oplossing geleid. Ik alle bootopties die er gesuggereerd werden geprobeerd en noem maar op....

Nou ga ik die suggestie van hier (Hangen en Opstartproblemen troubleshooter) even nalezen en als dat niet helpt me toch maar eens wagen aan die bios update (slechte ervaringen met flashen, daar is het hele gedonder eigenlijk mee begonnen! Zie:m2n-e sli bios 1201 update dodelijk voor moederborden)

Als die ook niet meer helpt dan ga ik er maar mee terug naar de winkel. Moeten ze me daar maar eens vertellen wat ik er mee aan moet.

Volgens een van die verkopers zou ik misschien te snel geheugen hebben maar volgens het boekje kan die 800Mhz ddr2 geheugen aan.... Dus dat zal t ook wel niet zijn,

De laatste poging is nu weer vast gelopen (alleen proc. 1 geheugen bankje een usb stick en video... ) op de error init segment die door het scherm blijven vliegen. ACPI staat uit in de bios en noem maar op.....

Ja, dan nog maar even dat flashen proberen en die tekst lezen die hier geadviseerd is, en dan geeft ik het op.

Suggesties blijven welkom baai de weej.

En bedankt voor het meedenken.

Verwijderd

dahakon schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:36:
Het stuk dat Mad Max quote, is voor mij waarschijnlijk even leesbaar als voor hem, wat inhoudt dat ik er geen donder mee kan. het veld is voor mij een lading hokjes met codes in elk hokje (firefox 3.0 beta) of gewoon lege hokjes in IE 6. Daardoor probeerde ik hem een advies te geven waar de TS weinig aan had, aangezien hij dit schijnbaar al geprobeerd had.
OK, ik wist niet dat er mensen zijn die dit helemaal niet kunnen lezen door een andere browser o.i.d. Maar dat vind ik dan toch raar want:

Ik gebruik zelf IE6, zie gewoon correcte tekst (ook normaal Nederlands trouwens), alleen een ander lettertype. Ik vroeg me al af waarom de TS voor dat andere lettertype had gekozen voor dat stukje.

Als ik dit topic in Opera of FF (beide laatste versie) bekijk zie ik de tekst trouwens ook gewoon (alleen weer het andere lettertype).

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Voor dat oude moederbord had je voor 10euro een nieuwe chip kunnen kopen zoals ik al eerder heb gezegd, waarom heb je dat niet gedaan? Die chip is al voor geflashed met de door jou gekozen bios.

Edit/

offtopic:
Tip aan topic starter, als je rare letter type heb, en hij wilt niet weg, dan Kopieer en plak je het even in kladblok, die kan namelijk niet overweg met BBcode en haalt de BBcode eruit, en vervolgens Kopieer en plak je het weer in het bericht, en je heb geen rare tekens of letter types meer, de tekst is weer helemaal clean

En zet je DM (Direct Messages) eens aan, dan had ik je de tip even via DM kunnen sturen, dan hoef ik niet in het topic te posten om je te bereiken.

[ Voor 58% gewijzigd door mad_max234 op 02-03-2008 16:30 ]

• dahakon
Wat voor merk geheugen heb je nu op het moederbord geprikt als ik vragen mag? De snelheid is inderdaad het probleem niet, het moederbord heeft normaal gesproken geen problemen met 800 MHz geheugen, maar het merk kan natuurlijk wel een probleem geven. Helaas is niet elk geheugen even welwillend met elk moederbord. Aangezien er verder geen enkel ander ding een probleem zou moeten kunnen veroorzaken (tenzij de voeding problemen geeft met het moederbord (zelfs dat schijnt voor te komen, onlangs nog een post hierover gezien op dit forum).

Aangaande de 'vreemde tekst, ik zie hem alsvolgt:

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/4534/tekstot6.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door dahakon op 02-03-2008 16:13 ]

• deuzige

deuzige

2nd best person ever!!

Topicstarter
Ja MadMax, weet ik. Maar bij cdromland vertelde ze me dat dat bord waarschijnlijk gewoon onder de garantie viel. Aangezien ik doordeweeks geen tijd heb moest ik dat dus Zaterdag inleveren. Donderdag kon ik dus niet meer wachten en heb een bord gekocht. Heb ik gelijk reserve.. dacht ik.. :D

Maandag of Dinsdag krijg ik het bord gerepareerd terug of een vervangende volgens 2 van de mensen bij cdromland (wat, ondanks in het begin wat mot gehad te hebben over een dooie pixel, een stikgoeie winkel met stikgoeie mensen is!! Goeie adviezen, goeie service en niet heel veel duurder dan de internet stores! maar da's off topic) dus dan kan ik meteen dit bord weer mee terug nemen. Neem ik voor die centen wel iets anders leuks....

edit:

Mah goed, ik gaat nu dus een bios update downen van An... Asus (sorry) en kijk wat die na het flashen doet. Wat is trouwens beter, die EZflash of de AWflash die bij elke download zit?

Handige tekst trouwens die Hangen en Opstartproblemen troubleshooter maar jammer genoeg niets waar ik nog niet (uit slimheid of wanhoop) toe was gekomen.

Behalve flashen dan.
Ik hoor t wel.

En het is gewoon memory van TeamGroup Inc. (extreme) dus dat zal t ook niet zijn....

[ Voor 13% gewijzigd door deuzige op 02-03-2008 16:18 ]

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik heb laatste paar keer de asus updater gebruikt, en is prima gegaan. Maar is hij nu wel stabiel genoeg om te flashen? En ik zou in jou geval in dos flashen en niet de bootblocks verwijderen, is ook eigenlijk nooit nodig die worden bijna nooit van een update voorzien na mijn weten.

En dat geheugen niet compatibele is heeft niks te maken met welk merk, elk merk heeft er ooit wel last van en met welke combinatie is ook niet van te voren te zeggen. Theoretisch zou het moeten weren, maar praktijk wijst anders uit.

Je moet het altijd per combinatie bekijken. Heb je nog andere reepjes waar je mee kan testen?

(computerland bij ons is niet veel soeps, niet veel verstand van de hardware die ze verkopen helaas, schijnbaar is die bij jullie beter. :+ )

[ Voor 47% gewijzigd door mad_max234 op 02-03-2008 16:28 ]

• deuzige

deuzige

2nd best person ever!!

Topicstarter
Final update mensen.

Ik heb hem geflashed, met EZflash, van usb stick en er zit vooruitgang in.... iets....

Ik kan nu Vietstas booten, en daar wat mee doen. ik heb al een chipset driver kunnen installen en dergelijken.

Maar dan toch na een minuutje of 3 is het weer BSOD.

Linux heeft er niks mee opgeschoten. Die schiet nog steeds in zijn Kernel Panic of in de errors over de hd's die ie niet kan vinden.

Ik ga dus, teneinde raad, maar een volledige nieuwe installatie van Vietstas proberen. [edit]die lijkt het nu trouwens wel goed te doen. Alleen die repair functie zuigt als een stofzuiger!) [/edit]

Als dat niet lukt, is het al weer maandag, en kan ik (hopelijk) mijn gewone M2N-E SLI weer gaan gebruiken. Stop ik dit bordje wel ergens in waar ie geen kwaad kan. Of ik lever hem weer in bij CDromLand. Is toch 59€, die ik goed kan gebruiken... nou ja.... minder kan missen dan.

:D

Jongens bedankt. Maar als die clean install van Fietstas het niet doet hou ik er mee op. 20+ uren er mee bezig geweest vanaf Vrijdag. Toch bedankt!

(en ik type dit vanag mijn Ubuntu Laptoppie trouwens. Die doet het altijd tenminste.)

[ Voor 4% gewijzigd door deuzige op 02-03-2008 17:31 ]

• Dido

Dido

heforshe

deuzige schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:48:
Volgens een van die verkopers zou ik misschien te snel geheugen hebben maar volgens het boekje kan die 800Mhz ddr2 geheugen aan.... Dus dat zal t ook wel niet zijn,
Ik snap dat je er met al dat ge*** over al dan niet leesbare tekst overeen gelzen kunt hebben, maar lees mijn post nog eens, probeer er eens wat mee, en trek dan pas de conclusie dat je geheugen niet te snel is ;)

Alles wat je beschrijft had ik namelijk een dikke week geleden ook, en het geheugen iets terugklokken deed toch echt wonderen. Ook al kan dat ding zogenaamd 800mhz aan.

• deuzige

deuzige

2nd best person ever!!

Topicstarter
Luitjes, goed nieuws.

Hij doetet!!

:D

_/-\o_

Dank aan eenieder, maar vooral diegene die riep dat ik dan toch maar moest flashen.

Het lijkt wel of ie warm moet worden of zo, maar na de laatste BSOD van een half uur geleden geen problemen meer gehad. En toch niet hoeven reinstallen! Mijn fietstas kunnen voorzien van de juiste chipset drivers en de raid sata drivers ..... toen die BSOD er overheen en toen bleef ie stable.

Nou zometeen dat laatste geheugen er nog bij (alleen mijn laatste 2gb zit er nog neit in. De rest al wel...

Duurt effe (25-30 uur.... ) maar dan heb je ook.... iets....

slaap vooral. Maar kan eindelijk weer potje fifa en cod4 doen, daar was het me donderdag eigenlijk om begonnen.

Weltrusten lui en nogmaals bedankt.

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Mooi dat je weer een stapje verder bent, maar juich nog maar niet te vroeg, Zet stress prime maar aan tot morgen vroeg, dan kan je iets harder juichen.

En is het niet beetje vroeg om naar bed te gaan, of ben je die 25-30 uur achter elkaar door gegaan. :P

• deuzige

deuzige

2nd best person ever!!

Topicstarter
:z Ik was dus non stop doorgegaan.

Mah.....je hebt gelijk, iets te vroeg geroepen.

Hij doet het wel maar bij het gamen, of andere zware belastingen, plopt het BSOD nog in mijn gezicht.

En als ik 4gb er in stop houd hij er na het invullen van mijn wachtwoord mee op. Hangt ie zo vast als een huis.

Maar wat ik daar nou weer aan kan doen... 8)7

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ander geheugen proberen, timing losser zetten, meer voltage, snelheid iets naar beneden.

Maar vooral andere type geheugen proberen.

• Dido

Dido

heforshe

deuzige schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:07:
Maar wat ik daar nou weer aan kan doen... 8)7
Behalve lager klokken (zoals ik al twee keer aangeraden heb) en de tips hierboven? Of had je die al geprobeerd? ;)

Pagina: 1