Data Recovey na overschijven met image

Pagina: 1
Acties:

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
Ik was bezig een gecrashte PC opnieuw in te richten. Nadat ik de nodige data (130G) veilig had gestelt op ik zal zeggen Disk2, heb ik op Disk1 het OS geinstalleerd. Na dat gedaan te hebben wilde ik middels Ghost een image maken. Kennelijk heb ik de verkeerde optie genomen, ik heb een disk image van disk1 gemaakt en weggeschreven naar disk2... domdomdom. Ik heb verder geen format van disk2 gedaan, Ghost heeft puur een image er overheen geschreven.

Na wat zoek en download werk via de faq heb ik een aantal recovery tools gevonden en laten lopen (Getdataback, EasyrecoveryPro, Restoration) waarmee ik een 12G terug heb gevonden (deze tools vonden allen dezelfde data terug). Dat is al iets. Het gekke is dat ik wel de rest mis terwijl dit op dezelfde disk stond (zeg een 110G).

Kan iemand me vertellen waarom ik maar een deel teug vind, en of het mogelijk is de rest terug te halen??

edit:
File Scavenger is net ook klaar, hij vond 3 verschillende volumes, 1 met het image wat er nu op staat, 1 met het image en wat verloren files, en 1 unknown waarin ik files heb gevonden waar die andere 3 tools niets van konden vinden... totaal 4G extra. Nog 106G te gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Rfce op 02-03-2008 00:38 ]

euh...ja