• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-01 14:18
Tegenwoordig begint bijna iedere opleiding EN in september (ongeveer) en in Januari, Februari.
Ik ben zelf ook nog altijd aan oplossen van mijn te uitbundige leven. Al valt het achteraf gezien vies tegen. Nu 25 jaar. nooit gespaard, hypotheekje, leuk huisje (wel mindere wijk maar wel een dak boven m'n kop) en een leuke baan in de zorg.
Ik ben van mening dat je niet gelijk met je droombaan kan beginnen. Je moet ervaring opdoen. Ik had nooit gedacht dat ik verpleegkundige zou worden, na m'n vbo/mavo administratie. heb van alles en nog wat gedaan maar heb het nu helemaal naar mn zin. Tja ik blijf hier ook niet voor eeuwig, sterker nog ik zit nu al weer rond te kijken naar iets anders (wel in de zorg).

Zoals al vaker gezegd hier: "Schouders er onder en gaan met die banaan!!" last but not least, ga genieten met (je) mate(n). Je, en ik ook en nog vele met ons, zijn veel te jong om ons druk te maken hierover.

succes

PH-MRK request startup

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Het "New Topic"-knopje heeft een andere werking dan het "Post Reply"-ding bovenaan ;) Het topic waarop je lijkt te reageren is al redelijk oud dus daarom druk ik op "Close & Submit" ipv je post te verplaatsen naar dat topic.

Dit topic is gesloten.