Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sins vandag als ik me computer opstart en bij XP laadscherm kom dan lagt die erg, normaal is beeld zwaart en dan komt die Windows logo snel, maar bij mij begint hij te lagen als die scherm komt maar als die Windows logo klaar is met tevoorschijn komen dan lagt die scherm op eens niet meer,de lag is netzo als je een spel gaat spelen die je computer niet echt aan kan. Is die lag erg en hoe moet ik er voor zorgen dat die niet lagt bij die laadscherm?

Oja, nog een vraag :P

Als je Windows XP installeert met een gebruikers naam dan start hij helemaal op zonder gebruikersnaam te vragen, maar sins ik me McAfee heb geinstalleert blijft hij om gebruikersnaam vragen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die geen gebruikersnaam meer vraag?

Alvast bedenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:22:
Sins vandag als ik me computer opstart en bij XP laadscherm kom dan lagt die erg
Wat heb je als laatste gedaan voordat de ellende begonnen is? Heb je wat geinstalleerd of gedeinstalleerd? Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WFvN schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:26:
[...]

Wat heb je als laatste gedaan voordat de ellende begonnen is? Heb je wat geinstalleerd of gedeinstalleerd? Etc.
Ik heb alleen Deamon Tools geinstalleert en een bestand geopent dat gebruik gemaakt heeft van Opdrachtprompt... Ik heb niks gedeinstalleerd en veder zat ik gewoon op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Hmm, de nieuwste versie van Deamon Tools ? Zeker dat je dan de 'sponsoring' hebt uitgeschakeld ? Deze bevat namelijk een hele boel dingen die je niet op je computer wil hebben... :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 23:00:
[...]

Ik heb alleen Deamon Tools geinstalleert en een bestand geopent dat gebruik gemaakt heeft van Opdrachtprompt... Ik heb niks gedeinstalleerd en veder zat ik gewoon op internet.
En wat moest dat wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Petervanakelyen schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:27:
Hmm, de nieuwste versie van Deamon Tools ? Zeker dat je dan de 'sponsoring' hebt uitgeschakeld ? Deze bevat namelijk een hele boel dingen die je niet op je computer wil hebben... :)
Ja dat heb ik uitgeschakelt
Vorkie schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:30:
[...]

En wat moest dat wezen?
Lol weet niet meer, maar volgens me McAfee heeft die programma iets in ''C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts'' verandert
Maar ik zie die bestand of map niet eens als ik in ''etc'' map ben dan zie ik:
hosts1.bak
lmhosts
networks
protocol
services

[ Voor 147% gewijzigd door alt-92 op 02-03-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:38:

Lol weet niet meer, maar volgens mijn McAfee heeft dat programma iets in ''C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts'' veranderd

Maar ik zie dat bestand of map niet eens, als ik in ''etc'' map ben dan zie ik:

hosts1.bak
lmhosts
networks
protocol
services
offtopic:
Eén van de twee: of je bent geen native-speaker Nederlands, of je gooit er met je pet naar.
In ieder geval: gebruik liever een spellingchecker voor je posts want wat je hier neerzet is géén Nederlands.

Ik zou met notepad dan eens die hosts1.bak bekijken.
Ziet die er als een standaard hosts file uit, dan kun je die hernoemen naar hosts (zonder extensie dus).

Verder klinkt het alsof er toch rommel op je systeem zit, ga maar eens goed scannen met andere tools dan McAfee - zie Beveiliging & Virussen voor wat aanwijzingen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor mijn slecht Nederlands >.>

Ik heb in dat bestand gekeken en die zit er normaal uit.
Pagina: 1