Tja, ik zou dan toch echt een fles 98% alcohol er doorheen laten lopen (grote fless 500ml fzo, kost een eurotje of 3 bij je apotheek)
en mischien is het verstandig om dit aan te lengen met gedeminiraliseerd water maar ik weet niet of je dat zo mag mengen (though zou niet kunnen bedenken waarom niet)
(maar ik weet voor 85% zeker dat je tobo weer helemaal schoon / goed word als je dit doet.. )
zorg wel dat je tobo super goed droogt, alcohol vervliegt snel dat is dan wel een voordeel
maar plastic delen kunnen ook oplossen in alcohol als ik het niet mis heb!
(chips op pcb's / en pcb's zelf hebben voor zover ik nooit problemen met alcohol!)
http://benfrantzdale.livejournal.com/238768.html .. je kan ze niet uit elkaar halen en weer in elkaar zetten.. bij veel apple producten kan dat niet.. achterlijk maar waar)
disclaimer: wat je doet geschied uiteraard op eigen risico.. (duh

)
Na 'behandeling' minstens 2 dagen laten drogen tussentijds een keer omdraaien / op z'n kant neerzetten)
-edit23: als het mijn tobo was geweest had ik een tijltje genomen, daar een paar flessen gedminiraliseerd in gegooit - met een flinke scheut alcohol! (als je dat mag mengen

) en vervolgens ff 'gesopt'.. ... en dan dus goed laten drogen
dit is iets anders dan wat ik in m'n bericht hier boven schrijf, de reden is dat je dan (zo goed als) zeker weet dat het plastic van je tobo niet op lost (lauw warm demi water zou helemaal het beste zijn denk ik

)
[
Voor 58% gewijzigd door
Verwijderd op 04-03-2008 12:41
]