Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

.img branden mislukt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een image bestand. Als ik die image inlaad via Deamon Tools kan ik daar perfect mee werken etc, maar als ik hem brandt via de demo van Nero 8, dan zegt Nero na 5min dat de image perfect gebrandt is, maar als ik die dan terug in eendert welke pc steek krijg ik te zien:

Avaible space : 0bytes
Free space : 0bytes

Dus de cd is compleet leeg, maar je kan er wel niets meer mee doen. Oplossing?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt in Nero de 'type of image' en 'block size' aangeven, wellicht dat deze verandert moet worden voor deze .img.

Maar waarom brand je het ding anders niet gewoon met de disccopy van Nero vanaf je virtuele Daemon Tools drive?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:00
M.i. betekent dat niet dat je disk leeg is, maar dat hij beschreven is en je dus niets nieuws erop kunt zetten. Mogelijk kan je DVD speler geen .img images lezen en moet je je .img converteren naar .iso en dan branden.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
idd gewoon 1:1 kopieeren vanaf de gemountte drive.

Of (doe ik meestal) .img hernoemen naar .iso... Werkt voor dvd-iso images iig prima.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:28

Edmin

Crew Council

get on my horse!

probeer het anders eens met een gratis progje uit dit topic.

Verwijderd

Vaak is hernoemen van .img naar .iso ook al de simpelste oplossing (en ja dat werkt, ook bij deamon tools).

En anders moet je de image met de betreffende brandprogramma schrijven.
Pagina: 1