Oke probleem is als volgd:
Oude router kapot, dus nieuwe gekocht een Netgear RangeMax Next wireless-N 300 router(WNR834B).
Nu heb ik een oude alcatel speedtouch home modem er nog steeds aan hangen. Het probleem is nu dat ik geen internet krijg.
Heb ADSL van planet en nu wilt mij router dat ik het volgende instel:
Login: ****@adsl-advanced
Password: *****
Probleem 1 : welke van de drie moet ik kiezen?
Connection mode (Always on / Dial on Demand / Manually Connect)
Daarna moet ik invullen:
My IP Adresss: (ik neem aan dat dit mijn ip adres is die ik van planet heb gekregen? Dus bijv. 85.62.130.110)
Server Address: (hij vult automatisch 10.0.0.138 in, wat mij goed lijkt).
Gateway IP adress: (geen idee wat ik hier in moet vulllen).
Connection ID/Name: (volgens mij kan ik dit leeg laten?)
Dan heb ik nog iets over het DNS maar neem aan dat ik GET automatically from ISP moet aanvinken? En dat wilt hij ook nog weten Router MAC Address?
• Use Default Address
• Use computer MAC address
• Use this mac adress: ********
Maar neem aan dat ik die bovenste moet kiezen?
Als iemand enig idee heeft wat ik verkeerd aan het doen ben. Please let me know want zit er al heel de middag achter en bij de planet service lijn hebben ze een bedrijfsuitje ofzo… Dus als iemand er even zijn/haar licht op zou willen schijnen zou ik die persoon heel dankbaar zijn
(p.s. als ik iets ben vergeten wat van belang is please let me know)
Oude router kapot, dus nieuwe gekocht een Netgear RangeMax Next wireless-N 300 router(WNR834B).
Nu heb ik een oude alcatel speedtouch home modem er nog steeds aan hangen. Het probleem is nu dat ik geen internet krijg.
Heb ADSL van planet en nu wilt mij router dat ik het volgende instel:
Login: ****@adsl-advanced
Password: *****
Probleem 1 : welke van de drie moet ik kiezen?
Connection mode (Always on / Dial on Demand / Manually Connect)
Daarna moet ik invullen:
My IP Adresss: (ik neem aan dat dit mijn ip adres is die ik van planet heb gekregen? Dus bijv. 85.62.130.110)
Server Address: (hij vult automatisch 10.0.0.138 in, wat mij goed lijkt).
Gateway IP adress: (geen idee wat ik hier in moet vulllen).
Connection ID/Name: (volgens mij kan ik dit leeg laten?)
Dan heb ik nog iets over het DNS maar neem aan dat ik GET automatically from ISP moet aanvinken? En dat wilt hij ook nog weten Router MAC Address?
• Use Default Address
• Use computer MAC address
• Use this mac adress: ********
Maar neem aan dat ik die bovenste moet kiezen?
Als iemand enig idee heeft wat ik verkeerd aan het doen ben. Please let me know want zit er al heel de middag achter en bij de planet service lijn hebben ze een bedrijfsuitje ofzo… Dus als iemand er even zijn/haar licht op zou willen schijnen zou ik die persoon heel dankbaar zijn
(p.s. als ik iets ben vergeten wat van belang is please let me know)
[ Voor 0% gewijzigd door Dark4ever op 01-03-2008 17:46 . Reden: topic titel moet gaan=gaat ]