Storing door ander voltage?

Pagina: 1
Acties:

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
Mijn vriendin zit op dit moment in China. Ze is net aangekomen en we telefoneren met elkaar via skype.

In China gebruiken ze andere stekkers en hebben ze 220volt. Ze heeft een reisstekker meegenomen en daarmee kan ze de voeding van haar laptop (acer 3100) op het lichtnet aansluiten. Maar zodra ze de stekker in het stopcontact steekt, hoor ik een hele harde bromtoon en ik hoor een echo van mijn eigen stem. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe is dit op te lossen?

...less is more

Verwijderd

De laptop werkt dus daar zal het niet aan liggen. Ik denk eerder dat de latency een rol speelt, lange afstand tussen de 2 gebruikers. Misschien een minder zwaar progamma proberen of een lagere codec instelling proberen in Skype.MSN voice al geprobeerd ? En anders teamspeak of een dergelijke progamma proberen. Hoe lager de latency, minder kwaliteit, des te minder data er door gevoerd hoeft te worden :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Bromtoon is 9 uit 10 keer een aardlus. Op te lossen door een galvanische scheiding aan te brengen (technisch gezien een transformator die niet transformeert), of meestal ook wel door ongeaarde stekkers te gebruiken.

Verder, een 'voltage' bestaat niet, dat heet spanning.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
nou het probleem is dat als ze de stekker er niet in heeft dat ik haar dan wel kraakhelder kan verstaan, geen echo.
Zodra de stekker in het stopcontact gaat ontstaan de brom en de echo

...less is more

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:12
Bij mij thuis heb ik ook een brom als ik iets opneem of teamspeak/msn gebruik. Dit is omdat mijn PC niet geaard is. Waarschijnlijk ook het probleem bij jou vriendin in China..

[ Voor 20% gewijzigd door ToasterxD op 01-03-2008 15:45 ]

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
funk-e schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:39:
nou het probleem is dat als ze de stekker er niet in heeft dat ik haar dan wel kraakhelder kan verstaan, geen echo.
Zodra de stekker in het stopcontact gaat ontstaan de brom en de echo
Wat CyBer zegt lijkt dus dan goed te kloppen. :)

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10-2025
Ruis is heel normaal idd, ik heb het zelf ook als ik mijn mp3 speler aanzet terwijl hij oplaadt. Het geluid krijgt dan meer ruis. Niets om je zorgen over te maken, de stroom verstoord gewoon de verbinding een beetje, maar dat is normaal.

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

Pagina: 1