Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
If NTFS: wat zijn de permissies op die folder, en op de bovenliggende folder?
(kun je eventueel op commandline uitlezen met cacls <folder> )
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Eh ja tuurlijk, hoe ik nu weer bij dos komgambieter schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:41:
DOS = Opdrachtprompt venster? Gewoon opstarten vanaf een Linux of Windows live CD en nog eens proberen.
Brand nu even snel een live cd'tje.
Het is NTFS ja, dat is het vreemde ook.alt-92 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:54:
wat is het filesystem op die externe HDD?
If NTFS: wat zijn de permissies op die folder, en op de bovenliggende folder?
(kun je eventueel op commandline uitlezen met cacls <folder> )
Bovenliggende mappen heb ik full control op, en alle onderliggende mappen erven die rechten netjes.
cacls "ftd settings" : the system cannot find the file specified.
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
sta je wel in de dir waar de file/dir "ftd settings" staat ? (dus is je prompt z:\backup )Ubernerd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:06:
cacls "ftd settings" : the system cannot find the file specified.
[ Voor 8% gewijzigd door DukeBox op 01-03-2008 15:16 ]
Ja, het lijkt wel alsof windows de dir gewoon helemaal niet meer ziet ofzo..DukeBox schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:15:
[...]
sta je wel in de dir waar de file/dir "ftd settings" staat ? (dus is je prompt z:\backup )
Anyway, ubuntu live cd gestart, vanuit daar heb ik de map kunnen verplaatsen.
Ik heb hem weggeooid in ubuntu, maar nu heb ik in windows in mijn C: root een .trash-ubuntu map staan die ik ook niet kan verwijderen, maar wel verplaatsen..
Pfft, valt niet mee
Op de bovenliggende mappen niets, op de map waar het omgaat: file not found - [mapnaam]DukeBox schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:50:
wat zegt attrib en cacls erop ?
Couldn't delete. Error= 5
ideetje:
haal de DIR terug met een recovertool (getdataback ofzo, weet ik veel hoe het heet
you had me at EHLO
Ik vermoed dat er iets in het register staat dat deleten van deze map verhinderd.
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm