Heb een hdfilm gebrand op een dvd dual layer. Wanneer ik deze kijk op de xbox360 geeft hij op de helft van de film een foutmelding. Dit heb ik met twee films geprobeerd. Een gewone film op een dual layer geeft echter geen probleem. Iemand hier meer ervaringen mee? Ik geloof dat het merk van de dvd dual layer mediarange is. Wellicht dat verbatim beter werkt?
Ik denk dat je BBOX problemen heeft met het lezen van de 2e laag, mischien moet je proberen op een lagere snelheid te branden.
Xbox heeft volgens mij problemen met bestanden boven de 4 gig als ze NIET gestreamed worden.
Probeer de film te splitten en hem als 2 bestanden op de DVD te zetten of stream de zooi van een PC dan werkt het prima.
Probeer de film te splitten en hem als 2 bestanden op de DVD te zetten of stream de zooi van een PC dan werkt het prima.
Blijft lastig he?
[AUD] > [VID]
[AUD] > [VID]
Wise enough to play the fool
Vriend van mij vertelde dat het wel werkte...alleen gebruikte hij andere merk dvd. Dus zal dat eens proberen. Ook heb ik gehoord dat via externe hdd het moet werken, welke je dan moet formateren als mac schijf?
Probleem is opgelost. Met verbatim schijfjes lukt het wel en ook via hdd op xbox. Even formateren als mac.
Pagina: 1