Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Mail verzenden/ontvangen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:57
Ik heb een nieuwe laptop met Vista Business geinstalleerd en daarbij Office 2007, maar ik zit met het volgende probleem met Outlook 2007.
Want ik heb een account ingevoerd en de verbindingstest werkt naar behoren, maar zodra ik op de hoofdpagina verzenden/ontvangen uitvoer krijg ik de volgende melding;
De bewerking is mislukt. Kan een object niet vinden.
Daarna heb ik in de logboeken gekeken maar er waren geen fouten geregistreerd, daarna Office gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar dat mocht ook niet baten. Daarna alle updates rondom Vista + Office gedownload maar hetzelfde resultaat.
Wie heeft er nog meer suggesties?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Hari-Bo
Het begint nu een heel vreemd probleem te worden nadat ik Office 2007 Enterprise volledig heb gedeinstalleerd en daarna Office 2003 Prof geinstalleerd krijg ik exact dezelfde melding. Daarna alle email + instellingen verwijderd en opnieuw aangemaakt maar hetzelfde resultaat. En nog steeds niets terug te vinden in de log files, ik ga vanavond een installatie herstel doen van Vista Business kijken of dit wat opleverd.

En andere voorstellen zijn altijd welkom :)

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 13:47

Cis

Gaat een ander account op dezelfde provider WEL goed?
Zonee: een ander account bij een ANDERE provider, gaat dat WEL goed...?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Hari-Bo
Cis schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:23:
Gaat een ander account op dezelfde provider WEL goed?
Zonee: een ander account bij een ANDERE provider, gaat dat WEL goed...?
Ik heb een account van mijn domein uitgeprobeerd + van mijn provider.