Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[SQL/Wordpress]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit vanaf vanmorgen met een aardig probleem:

Ik draai nu een tijdje een website op Wordpress, met de locatienaam: Wordpress 2.3 NL . Dus ik denk vanmorgen; het is misschien wat netter om deze map gewoon 'site' of zoiets dergelijks te noemen. Dus ik veranderde dit in mijn FTP en bij de Algemene opties van mijn Wordpress panel. Natuurlijk heel dom, want dan kan het systeem natuurlijk niet meer de goede locatie vinden. Echter, ik krijg het niet meer teruggedraaid!
Ik heb mijn Wordpresslocatie opnieuw benoemd naar Wordpress 2.3 NL , maar ik kan om geen enkele manier meer in mijn admin pagina komen! De website wordt nu zonder thema weergegeven.
De enige manier om mijn website weer te laten draaien is een nieuwe datebase aan te maken. Echter ben je zo al je berichten en categorieën in Wordpress kwijt.
Wie weet hier een oplossing voor?

Als de vraag onduidelijk gesteld is, vraag gerust!

Edit: Titel vergeten, damn kun je niet meer veranderen |:( :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 13:54 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:20

Onbekend

...

Heb je geen backup van de site?

Weet je zeker dat de locatienaam "Wordpress 2.3 NL" was en niet een naam zonder spaties en/of versienummer?
Als je de mapnaam veranderd en weer terug veranderd zou hij het weer gewoon moeten doen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Onbekend schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:56:
Heb je geen backup van de site?

Weet je zeker dat de locatienaam "Wordpress 2.3 NL" was en niet een naam zonder spaties en/of versienummer?
Als je de mapnaam veranderd en weer terug veranderd zou hij het weer gewoon moeten doen.
100% zeker weet ik dat dat de naam was.
Nee want waarschijnlijk doet hij het niet meer, omdat ik de naam in mijn Adminpanel ook veranderd had. Maar hier kom ik dus niet meer in, ookal laat ik de naam gewijzigd.

Ik heb een backup van de database én van de Wordpress bestanden (Thema's, plugins ect.) Maar niet van de berichten... (stom 8)7 )

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:20

Onbekend

...

Met PhpMyAdmin kan je je database bekijken. Die kan je er op zetten om de database te bekijken.

In de tabel wp_options staan je instellingen.
Kijk voornamelijk bij siteurl, home en upload_path of dit goed staat.

In je andere tabellen staan de posts.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:42
Wordpress bewaart instellingen in de database. Dus kijk in de database waar wordpress staat. Hierin zit een tabel 'wp_options'. Hier staan een reeks instellingen in. Zoek naar de option_name 'siteurl'. Misschien moet je die goed zetten conform de naam van de directory waar je wordpress hebt geinstalleerd.

Dus als wordpress in 'site' staat en je hostnaam is www.example.com, dan moet daar staan:
http://www.example.com/site

Verwijderd

Topicstarter
Owyeah, Tweakers rulez _/-\o_ Het was idd de siteurl veranderen.

Onwijs bedankt kerels !! Jullie weten echt maar half hoe blij ik nu weer ben, na een stressvolle ochtend. :P
Hulde hulde!! _/-\o_ 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 14:41 ]

Pagina: 1