Zoals de titel al aangeeft, ik heb een verzoek gekregen van een klant om een zeer sterke wifi verbinding te maken bij hem thuis, geld speelt geen rol, maar het moest wel A merk spul zijn.
op dit moment staat er dus een speedtouch 780 bij hem in de meterkast, die functioneerd alleen maar als WIFI accespoint op het moment, overal in het pand heeft hij wel goed ontvangst, alleen dus op bepaalde stukken van de woning ver achterin (25 meter ongeveer in de tuin wordt het signaal al zwakker waardoor het signaal soms wegvalt, kabels wou de beste man niet leggen voor een eventueele 2de wifi Accespoint/repeater.
nu dus mijn vraag aangezien ik zelf weinig van wifi produkten afweet,
met welk merk & wat voor router kan ik een sterk wifi signaal opwekken.
op dit moment staat er dus een speedtouch 780 bij hem in de meterkast, die functioneerd alleen maar als WIFI accespoint op het moment, overal in het pand heeft hij wel goed ontvangst, alleen dus op bepaalde stukken van de woning ver achterin (25 meter ongeveer in de tuin wordt het signaal al zwakker waardoor het signaal soms wegvalt, kabels wou de beste man niet leggen voor een eventueele 2de wifi Accespoint/repeater.
nu dus mijn vraag aangezien ik zelf weinig van wifi produkten afweet,
met welk merk & wat voor router kan ik een sterk wifi signaal opwekken.