Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Andere voeding voor PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Omdat ik een casemod wil gaan maken waar erg weinig plek in is heb ik een andere voeding op moeten zoeken.
Nu heb ik er een gevonden die precies past (4cm hoog).

Alleen deze heeft maar 2 uitgangen:
- 12V 11.5A
- 5V 3.0A

Is er nu een mogelijkheid om alle draden van een normale voeding op deze voeding aan te sluiten of heb ik veel meer nodig dan alleen 5V en 12V ?

Alvast bedankt.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:53

Quintus

Eg wel! Dus....

Kun je specifieker zijn? Je wilt voedingen op elkaar aansluiten? Of met splitters meer aansluitingen creëren? Of bedoel je dat er ook geen ATX stekker aan zit en je die ook moet 'maken'.?

[ Voor 26% gewijzigd door Quintus op 01-03-2008 11:43 ]

Unknown

Verwijderd

Topicstarter
Nee,

Ik zoek een vervangende voeding.

Nu heb ik er een gevonden alleen die heeft maar 2 uitgangen. 12v en 5v

Kan ik nu de draden van een oude voeding op die nieuw aansluiten of heb ik meer uitgangen nodig dan alleen 12 en 5v ?

De voeding die ik gevonden heb is niet voor een pc. dus de kabels moet ik er zelf nog aanmaken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 11:43 ]

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:04
je hebt de aansluitingen vooor je mobo nodig :) denk dat je die hier niet uit gaat maken/halen.

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Waarom neem je niet een externe voeding als ie niet meer in je kast past ? (Of een grootere kast)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat hij in een kast komt met dezelfde grootte als een dvd-speler.

Daarom zoek ik een vervangene voeding.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:53

Quintus

Eg wel! Dus....

+3.3V
+5V
+12V
-12V
-5V
GND

Je hebt sowieso dan deze voltages nodig. Daarnaast nog een paar speciale als Power Ok voor de ATX stekker. Met alleen +12v, 5V en GND ga je dat niet redden.
Zoek maar eens op ATX pinout

Een andere optie is een aangepaste voeding te zoeken uit bijvoorbeeld een Dell Optiplex of de casing van je huidige voeding aan te passen/strippen als dat kan.

[ Voor 33% gewijzigd door Quintus op 01-03-2008 11:50 ]

Unknown

Verwijderd

Topicstarter
Quintus schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:47:
+3.3V
+5V
+12V
-12V
-5Vdc White
GND

Je hebt sowieso dan deze voltages nodig. Daarnaast nog een paar speciale als Power Ok voor de ATX stekker. Met alleen +12v, 5V en GND ga je dat niet redden.
Zoek maar eens op ATX pinout
Dan is het denk ik slimmer om een voeding wat te modden.
Koelvinnen wat buigen enz.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
Heb je al eens gekeken naar voedingen voor SFF pc's? De picoPSU bijvoorbeeld, is iets waar je niet naast kan kijken, dubbel zo groot als een ATX voedingsconnector, steek er 12V in en je bent klaar.

Als je in die richting zoekt zal je ongetwijfeld alles vinden wat je zoekt.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1