Toon posts:

Probleem met een Plextor 810sa

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo , ik heb sinds kort een problleem met me plextor 810sa sata dvd Brander .
Ik heb 2 dagen geleden 2 x een samsung spinpoint f1 750 gb gehaald om in raid 0 te zetten , wat ik uitermate snel voor mekaar kreeg (voor een bijna leek) en als ik nu een dvd brand sluit de dvd niet meer af , hij blijf zijn eigen steeds herhalen en begint overnieuw te branden .
Ik kan hem na afloop ook niet afsluiten als ik nero al afgesloten heb .
Nou had ik nog een samsung ide brander leggen en heb die aan gesloten en die werkt wel en sluit ook mooi af .

Iemand misschien een idee wat het kan zijn , de problemen begonnen pas na dat de raid 0 klaar was ,daarvoor werkte hij prima .

als je me comp specs wil hebben hoor ik het wel ,

Alvast bedankt

Verwijderd

Heb je geen andere SATA poort over om 'm aan te hangen? Om te testen. Het moet bijna wel aan de controller/drivers liggen.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:17
Waarom de specs niet meteen meeposten ? Lijkt me juiste wel handig om te weten om wat voor een controller en bv OS het gaat. Als we overal achteraan moeten gaan vragen schiet dat niet op.

Verwijderd

Topicstarter
de comp specs zijn :
Asus p5k pro moederbord 0701 bios
q6600 go
artic freezer 7 pro
2 x spinpoint f1 750 gb in raid 0
hitachi 1tb hd sata
samsung 300gb sata
8gb ddr2 800 ocz quad kit
Club 3d 8800gts 640mb nvidia kaart
thermaltake 650 watt
OS Windows vista ultimate 64 bit

ik heb nog 1 sata vrij , heb ik ook geprobeerd maar lukte ook niet .

ik had hiervoor toen ik nog geen raid 0 had geen problemen mee , toen zat er een sata hd meer in en werkte het gewoon .

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 11:12 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:17
Dus het probleem treed alleen op als je in de bios Configure SATA as RAID i.p.v. Standard instelt? Indien je ze nog niet gebruikt, probeer even de laatste versie van de Matrix Storage Manager.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gedownload en werkt ook niet .

Ik kan wel branden met ide brander maar lukt niet met een sata , hij wil hem gewoon niet afsluiten grrrrr.

Naja voorlopig dan maar branden met ide , mocht er iemand nog iets weten of een idee hebben hoor ik het graag ,alvast bedankt voor de support .

edit : Probleem is verholpen de nieuwe storage update heeft zijn werk gedaan ....Thnx Guys

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 15:17 ]

Pagina: 1