Toon posts:

MyLogo3 (ASUS Moederborden)

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik post nogmaals, ditmaal heb ik uitgebreid onderzoek gedaan naar het hoe en wat, maar kon toch echt 1 ding niet vinden en wil dat dan ook hier vragen.

Ik heb gelezen dat het mogelijk is geanimeerde POST-screens te maken, maar bedoelen ze hiermee animated gif-bestanden of werkt m'n moederbord niet meer als ik dat probeer? Ik heb namelijk meerdere dingen gelezen over moederborden die niet meer voorbij het POST-screen komen door bijv. te grootte afbeeldingen te hebben gebruikt (limiet is 150kb; software waarschuwd niet).

Graag hoor ik mensen met ervaring hierover; hier onder overigens een animated gif die ik ervoor heb gemaakt (weer een nieuwe) met een grootte in KB's een stuk onder de 150kb, met 256 kleuren en een resolutie van 640x480, animated..;

Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/7949/89871110sz0.gif

(PS: Dit valt onder Mobo's, want het gaat hier niet om de vraag hoe het programma MyLogo3 werkt, maar of het moederbord het wel leuk zal vinden ;))

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Als je nou eens begint te zeggen (en te zoeken naar) welk mobo het betreft, lijkt me dan dat je met een beetje googlen wel iets van ervaringen kunt vinden. Maar gewoon "ASUS Moederborden", das een beetje te breed om er hier ook maar iets nuttigs mee te doen.

EDIT: Overigens, dit is zoiets als vragen: "Gaat mijn moederboard een BIOS update leuk vinden?" Dat weten we niet. En dat soort vragen kan niemand echt beantwoorden. Behalve dan dat er aan zulk soort acties altijd risico's verbonden zijn, en dat je zelf moet bepalen of je dat risico ook wil nemen.

[ Voor 36% gewijzigd door albatross op 01-03-2008 08:52 ]

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

(PS: Dit valt onder Mobo's, want het gaat hier niet om de vraag hoe het programma MyLogo3 werkt, maar of het moederbord het wel leuk zal vinden ;))
Als je nou eens van tevoren overleg pleegt in een geval van twijfel ipv domweg opnieuw openen... :o

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Zonder overleg "heropende" topics gaan per definitie dicht, zo ook deze. Plus dat als je in het PMG Beleid zou kijken je zou lezen dat je op GoT ervaringen zoekt met de search, niet met een eigen topic.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.