Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Mobiel internet(blox) Vodafone OPROEP

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd (nu 4 maanden) heb ik een blox ingeschakeld voor internet op mijn mobiel bij vodafone. Ze hanteren een FUP van 10x het gemiddelde verbuik. :'(

Ook ik heb nu de inmiddels bekende vage brief gekregen dat ik meer verbruik. In de brief staat NIET over welke periode het gaat, hoeveel ik verbruikt heb en wat het gemiddelde verbruik is in de betreffende periode. Ik word echter wel vriendelijk verzocht mijn verbruik aan te passen......

De vele mb's die ik verbruikt heb komt doordat mij belooft is dat de combi internet blox en een abo op tunin.fm (digitaal radioportaal) ----> ONBEPERKT (dus niet zorgeloos) luisteren _/-\o_

Na contact met Vodafone melden zij dat het gemiddelde op 20-25 mb aan data verbruik is. Maar dat melden ze al vanaf de zomer van 2007 heb ik begrepen. Het is voor de gebruiker niet inzichtelijk laat staan controleerbaar.

Ik wil dan ook tot het volgende oproepen:

ALLE VODAFONE GEBRUIKERS MET INTERNET BLOX GA DATA IN EEN MAAND GENEREREN; MAX LATEN WE ZEGGEN 200 MB. EN BRENG ZODOENDE HET GEMIDDELDE OMHOOG !!!

Niets illegaals aan en uiteindelijk voordelig voor iedereen. :P

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Baas in eigen buik!

Alors.

Dit topic is gesloten.