• Pedrovich
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-12-2025
Dag allemaal,

Misschien kunnen jullie mij helpen...

Ik heb een plasma TV aangeschaft (Panasonic Viera) , maar bij het opzetten van het immense zaakje kan national geograpic niet meer gevonden worden. Heb de TV al 2 maal automatisch laten zoek en ZELF al een aantal keren tevergeefs gezocht.

het rare aan het zaakje is dat onze oude TV deze zender WEL had.

Iemand enig idee hoe ik terug naar NGC kan kijken?

Thanx

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-02 14:13
Als je kabel hebt de fequentie opzoeken van de zender op de site van je kabelboer en het dan handmatig instellen. :) Bij schotel zal je misschien over op de site van canaldigitaal moeten kijken.

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

Verwijderd

Frequentie opzoeken op site van je kabelboer en op die manier handmatig inkloppen? Misschien is het signaal te zwak voor autodetectie oid...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 22:46 . Reden: spuit 11 :+ ]

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:18
Kijk op de site van je kabel exploitant op welke frekwentie NGC zit en voer deze dan handmatig is. Het kan zijn dat je tv de zenders die niet op de hele kanalen zitten niet goed kan vinden.

edit: te langzaam met de ramplank

[ Voor 12% gewijzigd door jeronimo op 29-02-2008 22:51 ]

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Niet dat dit je verder helpt, maar ik heb hetzelfde probleem op de tv op mijn slaapkamer (hele oude philips). Kan alle zenders vinden behalve NGC. Helaas zit er bij geen handmatige functie op, dus voor mij geen NGC in de slaapkamer helaas.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Misschien dat nieuwe tv's iets kieskeuriger zijn qua signaal. Heb je hem rechtstreeks aangesloten op het punt waar hij binnenkomt of zitter er nog splitters/versterkers tussen? (is maar een gok dit, totaal geen idee of dat het hier aan kan liggen.)

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• Pedrovich
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-12-2025
Heb het ondertussen gevonden op een ander forum. Het was een idd een kwestie van de juiste frequentie opvragen bij de kabelboer en dan precies afstemmen.
Bedankt allemaal!
Pagina: 1