Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flash filmpje opslaan lijkt onmogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 1.097 views

• yeahright
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-02-2024
Beste tweakers,

Ten einde raad na vanalles geprobeerd te hebben wend ik mij tot jullie.
Kort na het openen van de site www.bassevents.be start aan de rechtse kant een filmpje.
Dit filmpje wil ik graag downloaden (liefst als avi, mpeg oid maar niet als swf), maar omdat het flash is kan dat niet rechtstreeks met de rechter muisknop.
Na veel gezoek op internet heb ik de volgende dingen geprobeerd:
- In de 'temporary internet files' map gekeken, want daar zou het filmpje na volledig afspelen worden opgeslagen als flv-bestand. Dit was niet het geval.
- Met de Flash Saving Plugin geprobeerd het bestand op te slaan. Dit leek in eerste instantie te lukken (er wordt een bestand van 1.904 Kb opgeslagen), maar i.p.v. alleen het filmpje wordt dan de volledige pagina geopend. Bovendien start het filmpje dan niet meer.
- Met het programma SaveFlash geprobeerd het bestand op te slaan. Dit leverde hetzelfde resultaat op als hiervoor.
- Tenslotte geprobeerd het bestand via Download Accelarator Plus te downloaden. Dit lukte niet.

Wie o wie kan mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg?
Alvorens met een oplossing te komen, wil ik degene die de oplossing denkt te weten vragen om het zelf eens te proberen om dit filmpje op te slaan in een gangbaar videoformaat.
Wie dit voor elkaar krijgt is echt briljant.
Alvast bedankt voor elke reactie.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Je bent je ervan bewust dat er copyright op dat filmpje rust?

Verder zal het wel een losse FLV (Flash video) zijn. Die kun je vast wel downloaden en eventueel omzetten naar een meer gangbaar formaat.

edit: god wat een herrie

Simpele netwerk monitor analyse zegt dat hier een filmjpe staat:
http://www.bassevents.be/...nts_info/Reverze_2008.flv

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 29-02-2008 21:23 ]

• yeahright
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-02-2024
Bosmonster schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:16:
Je bent je ervan bewust dat er copyright op dat filmpje rust?

Verder zal het wel een losse FLV (Flash video) zijn. Die kun je vast wel downloaden en eventueel omzetten naar een meer gangbaar formaat.

edit: god wat een herrie

Simpele netwerk monitor analyse zegt dat hier een filmjpe staat:
http://www.bassevents.be/...nts_info/Reverze_2008.flv
Simpel of niet, ik vind het briljant wat je gedaan hebt. Ik zou graag weten hoe je die 'netwerk monitor analyse' zoals jij het noemt hebt gedaan. Ik ben toch zeker een uurtje aan het vogelen geweest om dat filmpje te downloaden op de manieren zoals hierboven beschreven, maar het lukte niet. Echt super bedankt. Voor jou was het misschien iets van niks, maar ik ben er enorm blij mee.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Dit heeft niets met webdesign te maken...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.