[Prs] Kick van review bij aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vanmiddag zag ik een review over een Lian-Li kast waardoor ik mijn eigen review ook over een Lian-Li kast een klein beetje aangepast heb.

Wat mij gelijk opviel is dat zodra je ook maar iets veranderd aan een review ie gelijk gekicked wordt en weer op de frontpage terecht komt. Is dit bewust zo gedaan of is het helemaal niet de bedoeling vraag ik me af ?

Ik kan me voorstellen dat het soms handig kan zijn als een review weer op de frontpage terecht komt bij een flinke update. Maar nu kan je in principe je eigen review elke dag naar de frontpage schoppen als je ook maar 1 letter veranderd, dit kan neem ik aan niet de bedoeling zijn.

Iemand die hier wat meer info over heeft over waarom het bovenstaande zo is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ik had deze week inderdaad hetzelfde 'probleem' toen ik een kleine toevoeging deed van 5 regels op een geluidskaartreview. Ik schrok van het feit dat hij ineens weer bovenaan in de lijst stond, dat was niet gepland. Niet alleen bij de 'nieuwste reviews' maar ook nog in de dagelijks tweakers.net-mail enz.

Misschien een mogelijkheid om hem te wijzigen zonder kick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Inderdaad, dit heb ik ook al een paar keer ervaren. En die kick is soms niet echt de bedoeling. Bijvoorbeeld als je wat typefoutjes wil verbeteren. Een keer had ik zelfs toen ik een van de beoordelingsbalkjes bovenaan de review had aangepast, stond de review ook weer (redelijk onnodig) bovenaan de lijst. Uiteraard vind ik ook dat bij een grotere update het wel handiger zou zijn als je weer bovenaan de lijst komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-06 11:48

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zal inderdaad iets ingebouwd moeten worden dat een check doet of er een ingrijpende wijziging van de review heeft plaatsgevonden (bijv. minimaal een verschil in lengte van de tekst van 10 procent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Femme schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:22:
Er zal inderdaad iets ingebouwd moeten worden dat een check doet of er een ingrijpende wijziging van de review heeft plaatsgevonden (bijv. minimaal een verschil in lengte van de tekst van 10 procent).
Mooi om te horen dat er iets aan gedaan word :) Kan ik mijn reviews nog eens wat verbeteren zonder gelijk em constant te kicken.
Pagina: 1