Nero 7 nra opent niet in Nero 6

Pagina: 1
Acties:

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hey, Ik had eerst nero 7 maar die laat alle echt ALLE audio cd's meerdere keren per liedje (op vaste plekken) skippen (waar ik m ook op afspeel of vanaf welke computer en wat voor mp3tjes ik ook brand) En daarom ben ik nu weer teruggegaan naar Nero 6. Maarrr, ik heb een stuk of 30 compilaties in de vorm van nra en covers voor coverdesinger gemaakt met nero 7, en die kan nero 6 niet lezen... :/

Is het op de een of andere manier mogelijk nero 6 het te laten lezen? Want ik maak liever niet al die compilaties opnieuw, en helemaal die cover files daar moet k regelmatig vervanginkjes uitprinten als tracklists in mn dj cd mappen.

• blacknoise
Kan er please nog iemand reageren? T is nu al n tijdje terug dat ik dit gepost heb maar ik zit nog steeds met t probleem en ik heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, vaak is er geen downward compatibility in dit soort fileformats, omdat ze extra mogelijkheden hebben ingevoegd die de vorige versie niet had. Je zou Nero 7 kunnen herinstalleren en kunnen kijken of er een export mogelijkheid is naar een v6-compatibele file. Alternatief is om contact op te nemen met Ahead, de makers van Nero, en ze de vraag te stellen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• blacknoise
Hmm jammer, k denk dat k t laatste doe maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van.
Hebben alle brand formaten zo weinig compatibiliteit of is er ook een formaat wat meer backwards compatibliteit heeft?