Ik zal wel iets niet goed doen, maar kan nergens de handleiding vinden van het Chaintech 9EJL2 Apogee moederbordje.
Wie kan mij uit de brand helpen?
Wie kan mij uit de brand helpen?
[ Voor 17% gewijzigd door Richie Boy op 29-02-2008 19:31 ]
ik heb geen flauw idee wat je hiervan allemaal aan wilt sluiten, maar flatcables passen maar op een manier (voor je HD's en cd/ dvd drives), floppy connector is ook wel te vinden, de voeding past maar op een manier (vergeet het extra stekkertje bij je processor niet!). verder zit er nog een paar fan connectors op, mocht je nog ergens een fannetje in je pc hebben hangen, kun je die daar op aansluiten.One PS/2 mini-DIN mouse and keyboard ports
Two USB Ports and one RJ45 connector
Two 9-pin D-SUB male Serial ports
Audio Line-in, Line-out and Mic-in jacks
One 15-pin D-SUB female game/MIDI port
On board connector for external device
Three 3x1 pin fan connector
Two 5x2 pin USB connectors for additional 4 USB2.0/1.1 ports
6x1 pin Infrared connector
3x1 pin wake on LAN connector with housing
3x1 pin wake on Modem connector with housing
4x1 pin CD-in connector with 2.54mm pitch housing
4x1 pin Aux-in connector with 2mm pitch housing
4x1 pin Mono-in connector with 2mm pitch housing
4x2 pin woofer/center connector for 6-channel audio
5x2 pin front side audio connector
9x2 pin front panel connector
7x2 pin Smart Card Reader connector
5x2 pin USB Power On connector
17x2 pin floppy connector
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 09:49 ]
Welke stekkers bedoel je eigenlijk die van muis toetsenbord of die van de headers op je moederbord.Richie Boy schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:21:
Ik zou dus eigenlijk de layout moeten hebben om al de stekkers op de juiste manier aan te sluiten.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Het gaat inderdaad om die priegel connectoren: aan/uit, reset, hd ledM2M schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 09:37:
tja, wel een lastig probleem.
[...]
alles wat niet slechts op een manier op je moederplank past, is in BIJNA alle gevallen niet verkeerd om aan te sluiten (dus dingen zoals powerlichtjes, HD activiteitslichtjes, aan uit en resetknoppen, frontpanel geluidsaansluitingen).
Nee, helaas. Daar was ik al geweest.
Het gaat om de headers op het mobo.-The_Mask- schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 09:52:
[...]
Welke stekkers bedoel je eigenlijk die van muis toetsenbord of die van de headers op je moederbord.
[ Voor 55% gewijzigd door The Zep Man op 01-03-2008 11:18 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Net even geprobeerd: PowerSwitch en led werken.The Zep Man schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:11:
[edit]
Lees net dat hij voor de 9EJL4 is. Kijk even of de pinnen overeenkomen (of misschien zelfs de plaatsing). Grote kans dat ze hetzelfde zijn.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq