Toon posts:

Welke hoofdtelefoon/oordopjes max €150,-

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een hoofdtelefoon of een setje oordopjes. Ik heb nu een Sennheiser PMX200 ik ben hier erg tevreden over kwa geluid en draagcomfort, maar helaas is hij nu voor de 2e keer kapot gegaan bij het plugje :( . Ik wil dus nu graag een andere.

Ik gebruik mijn hoofdtelefoon in combinatie met een Ipod Video 30gb. Ik zoek een koptelefoon/oordopjes van goede geluidskwaliteit, degelijkheid en een lekker draagcomfort. Ik neem ze mee op de fiets of bus naar school. Ze moeten wel op te bergen zijn, dus niet van die hele grote dingen zoals de hd serie van sennheiser.

Wat ik voornamelijk voor muziek luister is wat hardere stijlen zoals Hardstyle/Hardcore enz. (zoals sommige zeggen herrie :+ ).

Ik heb zelf ook al wat gesurft op internet en ik heb veel gelezen dat bose echt bagger is. Ook las ik dat de bas van shure erg slecht is en toch wil ik graag een goede flinke bas. Over sennheiser twijfel ik een beetje doordat ik 2 keer een kabelbreuk heb gehad bij het plugetje.

Ik heb ook wat gehoord over Q-jays uit amerika die schijnen ook erg goed te zijn.

Mijn maximum bedrag is €150,- en ik zoek dus een goede hoofdtelefoon/oordopjes met een flinke bas die degelijk zijn. Mijn vraag is of jullie mij met mijn keuze kunnen helpen.

Alvast bedankt ;) ,

Paul Heijmans

Q-jays :

http://www.jays.se/products.aspx?sub=qjays

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 18:50 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:38

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hier kunnen we weinig over zeggen, zelf luisteren is het devies: