Toon posts:

internet werkt niet meer na installeren bluetooth software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem: mijn internet doet het niet meer nadat ik de software voor m'n bluetooth adapter installeer.. ik heb een wireless router icm met een Asus P5K-E onboard wi-fi ding... nou was ik van plan om de controller van mijn wii (die met bluetooth werkt) op m'n pc aan te sluiten, dus heb ik een Bluetooth adapter gekocht(Belkin F8T013xx1, waarvan ik net lees dat hij niet eens schijnt te werken met wiimotes, morgen even terug brengen dus.. hoop ik). Ik heb eerst de bijgeleverde software geinstaleerd, toen deed ie het nog wel. Toen heb ik deze update geinstalleerd. Die update was volgens deze site nodig om hem te laten werken.. maar hij staat bij working en bij nog working devices dus ik vind het maar vreemd. De update vroeg om een reboot.. Na de reboot deed m'n internet het opeens niet meer... ik heb de bluetooth software er al weer afgegooid en de adapter zelf eruit gehaald maar dat hielp niet. Als ik ipconfig/all doe zie ik dat Standaardgateway leeg is.. als ik bijvoorbeeld voor msn de probleemoplosser doe dan zegt die ook Gateway offline.. maar ik weet zeker dat er niks mis is met de router zelf, aangezien ik nu op een andere computer wel op internet kan.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn internet weer terug kan krijgen?

edit: ik draai trouwens xp.. als ik bij de verbinding eigenschappen doe en dan eigenschappen van Internet Protocol en 'het volgende IP adres gebruiken:' aan vink en dan de IP / subnetmasker die ipconfig/all me geeft invul, en de standaardgateway en DNS die ipconfig/all me geeft als ik op deze laptop online ga op dezelfde router, dan doet hij het ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 09:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
anyone? =O

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Is je laptop draadloos verbonden met internet of via een kabeltje?

[ Voor 3% gewijzigd door Tomfish op 01-03-2008 20:05 ]