Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben op een it-vacature gestuit die volledig in het Engels is geschreven. Ik wil solliciteren op de functie. Het gaat om een Nederlands (internationaal ingesteld) bedrijf dat in de Randstad is gevestigd. Contactpersoon is een Nederlandse dame. Er wordt gevraagd naar een cv en motivation letter. Zouden jullie je cv en brief herschrijven in het Engels of gewoon toch in het Nederlands opsturen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 15:53 ]

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-11 23:56

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Staat er geen telnummer bij van de contactpersoon? Zo ja, dan even bellen en vragen?

This footer is intentionally left blank

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik zou eerst eens kijken wat ze in de vacature zelf vragen aan taal en als dat ontbreekt, navragen via de telefoon. Kun je je nooit een buil vallen lijkt me zo :)

Verwijderd

Ligt eraan wat voor functie het is wellicht gaat het om een functie waarbij je veel met buitenlanders (engelstalige) moet werken en dat ze het daarom vragen...

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
q: Er wordt gevraagd naar een cv en motivation letter

Motivation letter klinkt als engels ?

Als de aanvraag in het Engels is zou ik hem in het Engels doen.

Anders gewoon informeren bij die dame ?
of ze hem graag in het Nederlands of Engels willen

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:57

Qwerty-273

Meukposter

Het zou kunnen dat de manager van de afdeling waar de functie openstaat geen NL spreekt. Of wellicht is de taalvoering binnen het bedrijf gericht op het Engels. En "motivation letter" klinkt behoorlijk Engels, een belletje dat je intresse hebt in de positie is vaak een plus punt (kan je alvast meer vragen dan in de advertentie staat) en kan je gelijk dit punt oplossen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:53:
Ben op een it-vacature gestuit die volledig in het Engels is geschreven. Ik wil solliciteren op de functie. Het gaat om een Nederlands (internationaal ingesteld) bedrijf dat in de Randstad is gevestigd. Contactpersoon is een Nederlandse dame. Er wordt gevraagd naar een cv en motivation letter. Zouden jullie je cv en brief herschrijven in het Engels of gewoon toch in het Nederlands opsturen?
Als het niet duidelijk in de vacature staat, zou ik de contactpersoon even bellen.

Een beller is sneller :P

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
Als de adv. in het engels is dan hebben ze daar natuurlijk iets mee bedoeld, ze willen dus iemand die goed Engels kan. Dus gewoon in het Engels schrijven!

• RadianceBe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10-2020
In de regel is jouw antwoord in de zelfde taal als de advertentie, tenzij anders vermeld uiteraard.
Pagina: 1