Sinds een tijdje heb ik een pctje in gebruik als printserver. Hierop draait Windows 2000 Server. Hiermee deel ik een Brother HL2030 met 5 andere PC's. Ik heb op de printserver de Windows 2000 / XP driver geinstalleerd. Voor 4 PC's gaat dit goed, deze draaien allemaal Windows XP 32-bit, maar bij één pc gaat het mis. Deze PC draait Windows Vista Ultimate 64-bit.
Wat ik nu dus probeer te doen is een 64-bit driver op de 32-bit Windows Server 2000 bak te zetten, zodat deze 'aangeboden' kan worden aan de 64-bit client. Op dit moment heb ik op de client gewoon de 64-bit drivers gezet en dat werkt ook prima, maar het zou mooier zijn als de printserver dit zelf aan zou bieden.
Ik heb al wat gegoogled maar niets gevonden. Ik vermoed dat dit zo moeilijk gaat omdat in de tijd van Windows 2000 64-bit nog niet / nauwelijks gebruikt werd...
Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee. Alvast bedankt!
Wat ik nu dus probeer te doen is een 64-bit driver op de 32-bit Windows Server 2000 bak te zetten, zodat deze 'aangeboden' kan worden aan de 64-bit client. Op dit moment heb ik op de client gewoon de 64-bit drivers gezet en dat werkt ook prima, maar het zou mooier zijn als de printserver dit zelf aan zou bieden.
Ik heb al wat gegoogled maar niets gevonden. Ik vermoed dat dit zo moeilijk gaat omdat in de tijd van Windows 2000 64-bit nog niet / nauwelijks gebruikt werd...
Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee. Alvast bedankt!