Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dign HV5 VFD

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

• cyrus26
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-11 13:09
Ik heb sinds vandaag men vfd voor de dign hv5 ontvangen.Nu draai ik vista en wanneer ik men pc opstart krijg ik steeds de melding dat hij de software voor men vfd nt kan vinden.Nu heb ik mij al suf gezocht en verschillend dingen geinstalleerd maar tevergeefs.Waar kan ik de software krijgen voor men vfd zodat het werkt in vista.Ik ben redelijk naab op dit gebied dus als het simpel kan des te beter.De software die ik nodig heb is voor de usb controller.Windows vista kan hiervoor nt automatisch zelf de software installeren.Mercie bij voorbaat

• cyrus26
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-11 13:09
Is er echt niemand nt die mij kan helpen.

• StapelPanda
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 11:29

StapelPanda

PB0MV

cyrus26 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:55:
Is er echt niemand nt die mij kan helpen.
beetje vroege kick :/

Hier is een zelfde soort vraag: http://www.promixis.com/forums/archive/index.php/t-9580.html

Ik denk dat het ook handig is om wat speceficaties van je module te geven, usb VID en PID, merk ed.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ten eerste is het hier niet de bedoeling om je topic te kicken binnen 24 uur. Ten tweede is dit 'Electronica', en niet 'Drivervragen algemeen': hoewel je vraag wel ergens iets met electronica te maken heeft, hebben eigenlijk alle vragen op GoT dat wel.

Verder mis ik wat eigen inzet, in het bijzonder: heb je al een mailtje gestuurd naar de makers van het VFD? Als er iemand is die je die drivers kan geven, zouden zij het moeten zijn.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.